Tusen takk for din deltakelse på kandidatundersøkelsen!

Vi vil gjerne informere om hvilke tilbud UiS har for deg som er tidligere student hos oss.

Bli med i UiS Alumni

UiS Alumni er universitetets nettverk for tidligere studenter ved UiS.

I alumni-nettverket er det registrert i underkant av 12 000 medlemmer. Her kan du holde seg oppdatert innen fagmiljøet, finne igjen tidligere studievenner, se hvilke etter- og videreutdanning UiS tilbyr, og finne spesialtilbud for alumner. Her har man også mulighet til å forsterke sitt eget nettverk ved å knytte kontakt med andre alumner. Send oss en e-post på alumni@uis.no dersom du ønsker å være med å styrke UiS, som for eksempel; stille som alumni-portrett, være mentor for studenter, ta imot bedriftsbesøk eller bidra til studentrekruttering.

Samarbeid med Universitetet i Stavanger

Ønsker din virksomhet å øke kunnskapsnivået, finne svaret på et problem eller kanskje leter dere etter den riktige personen for en ledig stilling?

I Samarbeidsportalen kan private eller offentlige virksomheter foreslå bachelor- eller masteroppgaver, lyse ut stillinger til våre studenter, melde inn oppgaver til InGenious - Casebasert oppgave.

UiS Etter- og videreutdanning

Vi tilbyr videreutdanning innenfor en rekke fagområder.

Tilbudene hos EVU spenner fra kurs til hele masterprogram. Målgruppen er personer som jobber i arbeidslivet, og kursene er derfor skreddersydd for å kombineres med en fulltidsjobb.

Masterprogram 2 år

Her finner du ulike toårige masterprogram som UiS tilbyr.