Seminarrekke om informasjonsteknologiens muligheter for tunnelsikkerhetsarbeidet

Norge trenger økt kompetanse på tunnelsikkerhet. Lær mer om informasjonsteknologiens muligheter for tunnelsikkerhetsarbeidet, gjennom Universitetet i Stavanger sitt videreutdanningstilbud.

Norge trenger økt kompetanse på tunnelsikkerhet! Det finnes rundt 1200 veitunneler og 900 jernbanetunneler i Norge. Sikkerheten i disse må ivaretas.

Lær mer om informasjonsteknologiens muligheter for tunnelsikkerhetsarbeidet, gjennom å delta på Universitetet i Stavanger sitt videreutdanningstilbud.

Seminarrekken består av presentasjoner fra sentrale aktører innen tunnelindustrien og akademia, som Statens vegvesen, Bane NOR, Trafsys, Roxel Infra, SINTEF Community, Universitetet i Stavanger og Stavanger Universitetssykehus.

Seminarrekken omfatter fire seminardager i perioden mars – juni 2021 og blir satt opp som webinar, eventuelt hybrid løsning de to siste seminardagene. Deltakelse kan lett kombineres med en travel jobb, og du velger selv om du vil gjennomføre seminarrekken med studiepoeng (og eksamen) eller uten.

Last ned informasjonsskriv her.