KSU-ansatt med i redaksjon til anerkjent tidsskrift

Melissa Bond, førsteamanuensis 2 ved Kunnskapssenter for utdanning, har blitt utnevnt som medlem av redaksjonen til tidsskriftet Review of Education.

Meliss
Melissa Bond, førsteamanuensis 2 ved Kunnskapssenter for utdanning (KSU), til daglig jobber hun ved University College London. (Privat foto)

Melissa Bond, førsteamanuensis 2 ved Kunnskapssenter for utdanning (KSU), har blitt medlem av redaksjonen til tidsskriftet Review of Education.

Review of Education er et internasjonalt fagfellevurdert tidsskrift for publisering av artikler av interesse for forskere innen utdanning, lansert i 2013.

Melissa Bond er én av fem nye redaksjonsmedlemmer, de andre er Sin Wang Chong (University of St Andrews), Sarah Miller (Queen’s University Belfast), Amy Wong (UEA) og Nina Bergdahl (Halmstad Universitet).

– Vi er glade for å bli utnevnt til redaktører av Review of Education, et flaggskip-tidsskrift som spesialiserer seg på å publisere store studier innen utdanningsforskning, en rolle som gir både en spennende mulighet og et stort ansvar. Vårt mål er å styre tidsskriftet sammen med BERA (British Educational Research Association) og redaksjonen vår, med mål om å befeste posisjonen som et av de ledende internasjonale tidsskriftene innen utdanningsforskning, sier de nye medlemmene i en felles uttalelse til tidsskriftet.