Hopp til hovedinnhold
Hjem
English
Norsk
Søk
Meny
Studier
For studenter
Forskning
Museum og sentre
Samarbeid med oss
Om UiS
Finn ansatt
Biblioteket
Kontakt oss
Bli student
Studentsider
Ansattsøk
Finn innhold
Søk
Filtrer etter kategori
Se alle kategorier
Forskning
Forskningsområder
Arkeologi
(0)
Helse og velferd
(4)
Humaniora
(7)
Samfunnsvitenskap
(1)
Teknologi og naturvitenskap
(7)
Utdanningsvitenskap
(86)
Barnehage
(36)
Skole
(46)
Begynneropplæring
(5)
Digitalt tekstarbeid
(2)
Klasseledelse
(0)
Leseforskning
(20)
Mangfold og inkludering
(0)
Mobbing
(0)
(-)
Organisasjonsutvikling
(1)
Psykisk helse
(0)
SFO
(3)
Skole-hjem-samarbeid
(1)
Spesialpedagogikk
(3)
Økonomi og ledelse
(0)
Sentre og nettverk
FILIORUM – Senter for barnehageforskning
(4)
Future Energy Hub
(0)
Kunnskapssenter for utdanning
(2)
Læringsmiljøsenteret
(23)
(-)
Nasjonalt lesesenter
(1)
NCS2023 - nasjonalt senter for bærekraftig utnyttelse av energiressurser på norsk sokkel
(0)
Nettverk for pårørendeforskning
(0)
Nettverk for smartby-forskning
(0)
(-)
Nettverk for velferdsforskning
(0)
Senter for innovasjonsforskning
(0)
Senter for kjønnsstudier
(0)
SHARE – Senter for kvalitet og sikkerhet i helsetjenesten
(0)
(-)
Stavanger AI Lab
(0)
The Greenhouse – Senter for miljøhumaniora
(0)
Ph.d
Disputaser
(0)
For ph.d.-kandidater
(0)
Forskerskoler
(0)
Vis 1 treff
Vis 1 treff
Dine filtre:
(-)
Nasjonalt lesesenter
(-)
Utdanningsvitenskap
(-)
Skole
(-)
Nettverk for velferdsforskning
(-)
Stavanger AI Lab
Forskning
(-)
Organisasjonsutvikling
Nullstill søket
Teaching to Be
Prosjektet “Teaching to Be'' er en intervensjonsstudie som har som mål å utvikle og undersøke et digitalt verktøy som kan bidra til å fremme læreres profesjonelle "well-being".