Skip to main content
Home
English
Norsk
Search
Menu
Studies
For students
Research
Museum and research centers
Collaborate with us
About UiS
Find employee
Library
Contact us
Norwegian Reading Centre
About us
Find content
Søk
Alderstrinn
Barnehage
(0)
(-)
Begynneropplæring (1.-2. trinn)
(1)
Mellomtrinn (5.-7. trinn)
(0)
Småskole (2.- 4. trinn)
(0)
Ungdomstrinn
(0)
Videregående skole
(0)
Fagområde
Lesing
(1)
Muntlighet
(0)
Norsk som andrespråk
(0)
Observasjon og kartlegging
(0)
Organisering og undervisningsplanlegging
(0)
Språkarbeid
(0)
Systemarbeid og skoleutvikling
(0)
Fagspesifikk eller fagovergripende
Fagovergripende
(0)
Fagspesifikk
(0)
Prosjekter
Forskningsprosjekt
(0)
Ressurstype
(-)
Faglitteratur
(1)
Nettsteder
(0)
Undervisningsopplegg
(0)
Verktøy og hjelpemidler
(0)
Show 1 hits
Show 1 hits
Your filters:
(-)
Begynneropplæring (1.-2. trinn)
(-)
Faglitteratur
Reset search
Perceived emotional support from the teacher is associated with higher achievement in reading
A recent Norwegian study shows strong associations between first grade students feeling liked and respected by their teacher, and their achievement in reading.
Made by
Ramsalt Lab
and
Sopra Steria