Heder og ære til petroleumsstudenter

2019: Repsol Norge delte ut priser til studenter som har utmerket seg.

Petroleumsstudenter
Fra venstre: Alejandro Escalona, Grethe Elise Folden, Espen Dommersnes, Sofie K. Arntzen, Sergey Kim, Hedda Svendsen og Øystein Arild.

Første gang publisert 24.06.2019.

Det var linjeforeningene Petroil og Geode, sammen med SPE, som stod i spissen for arrangementet, som var en siste feiring av masterstudentene ved Institutt for energi- og petroleumsteknologi og Institutt for energiressurser.

Repsol Norge var tilstede for å hedre studenter som har utmerket seg i løpet av studiene. Det deles ut pris til en student på hver av spesialiseringene boring, naturgass, reservoar og geologi. Prisen er på 25 000 kroner.

Repsol Norge Best Student Award 2019 gikk til:
Espen Dommersnes (boring)
Sergey Kim (naturgass)
Hedda E. S. Svendsen (reservoar)
Sofie Knutdatter Arntzen (geologi)

Grethe Elise Folden, leder for External Affairs i Respol Norge AS delte ut premiene til de fire beste studentene. Lederne ved Institutt for energiressurser, Professor Alejandro Escalona, og Institutt for energi- og petroleumsteknologi, Øystein Arild, var ansvarlige for å nominere kandidater til prisene.

Tekst: Mari Løvås