Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Samspel mellom barnehagelærarar og fleirspråklege barn
Bruk av ikkje-verbal kommunikasjon og morsmål i barnehagen hjelper fleirspråklege barn i læringa...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Sammenhenger mellom motiverende leseopplæring og elevers leseferdigheter og leselyst
Elever som strever med lesingen blir ofte demotiverte, noe som igjen fører til dårligere...
Kjønnsforskjeller i episodisk hukommelse
Evnen vår til å hente fram minner om hendelser som har skjedd oss (episoder), er viktig for å...
Likskapar og ulikskapar mellom kjønna
Både i forsking, populærlitteratur og kvardagstale har det vore, og er det, vanleg å lese og høyre...
Effekten av språkstimulering i barnehage og skole på generelle språk- og lesedugleikar
Ei godt utvikla språk er naudsynt for å kunne følgja med i skolen, og kunnskap om språkstimulering...
Gestikulering og forståelse i muntlige, verbale kommunikasjonssituasjoner
Muntlig, verbal kommunikasjon er vanlig i opplæringssituasjoner, og gestikulasjon er gjerne en del...
Samanhengar mellom sjølvreguleringsevner i barndomen og framtidig utdanning, sosial åtferd og helse
Korleis påverkar sjølvreguleringsevner i barndomen seinare skulegang, utdanning, jobb, sosial åtferd...