Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Læreres uformelle læring: forskning fra to tiår
Både formell etterutdanning og uformell læring medfører at dagens lærere er i stadig utvikling også...
Effekten av lesing på skriveferdigheter
Det å være rundt andre som leser har en tydelig positiv virkning på barn og unges skriveferdigheter.
Learning and teaching with technology in higher education
How can teaching with technology support student active learning in higher education?
Spelifisert læring i høgare utdanning
Teknologien i klasseromma inspirerer mange til å utforska undervising på digitale plattformar som...