Hopp til hovedinnhold

Randi Myklebust Sølvik

Førsteamanuensis

Læringsmiljøsenteret, avd. Porsgrunn
Avdeling Porsgrunn
Bio

Fagområder

Læringsmiljø, lærer-elev relasjon, faglig og sosial læring, klasseledelse, klasseromsobservasjon, friluftsliv som læringslandskap 

Utdanning

2013      PhD: Universitetet i Oslo, Utdanningsvitenskapelig fakultet, Institutt for Spesialpedagogikk

2004:     Cand.Ed.: Universitetet i Oslo, Utdanningsvitenskapelig fakultet, Institutt for Spesialpedagogikk

1999:     2 årig utdanning i Friluftsliv-, kultur- og naturveiledning, Høgskolen i Telemark

Arbeidserfaring

2014 -              Førsteamanuensis, Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning, Univsersitetet i Stavanger

2013 - 2014:    Sosialpedagogisk rådgiver og spesialpedagog, Ulverud skole

2005 - 2013:    Stipendiat, Universitetet i Oslo, Institutt for Spesialpedagogikk 

2004 - 2005:    Lærer, Sollerudstranda Skole

+
Publications
  • Vitenskapelige publikasjoner
    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Djupare læring og undervisningspraksis : å førebu elevar på framtidig læring

      Cappelen Damm Akademisk

      s.79-96.

    • Sølvik, Randi M.; Ertesvåg, Sigrun K.

      (2020)

      Leiarskap og interaksjonar i klasserommet : eit innleiande kapittel

      Cappelen Damm Akademisk

      s.13-34.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Å binde teori og praksis saman gjennom systematisk observasjon rettleiing og handling i klasserommet

      Cappelen Damm Akademisk

      s.199-215.

    • Blossing, Ulf; Roland, Pål; Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Capturing Sense-Made School Practice. The Activities of the Interviewer

      Scandinavian Journal of Educational Research

      ISSN 0031-3831.

      s.1-15.

      DOI: 10.1080/00313831.2018.1476404

    • Sølvik, Randi M.

      (2011)

      Friluftsliv som sosialt læringslandskap for ungdom med adferdsvansker

      s.80-93.

  • Bøker og kapitler
    • Sølvik, Randi M.; Ertesvåg, Sigrun K.

      (2020)

      Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis

      Cappelen Damm Akademisk

    • Sølvik, Randi M.

      (2013)

      Friluftsliv som sosialt læringslandskap for ungdom i risiko. Eit fenomenologisk-inspirert kasusstudium

  • Formidling
    • Sølvik, Randi M.; Tharaldsen, Kjersti Balle; Strand, Maria Gilje

      (2020)

      Nettmøte: Livsmestring og emosjonell støtte

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Læringsmiljø og fagfornying

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge og inkluderande læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere Læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Foreldreinvolvering i praksis - idear og utfordringar

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Teaching for social Learning outdoors

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Fellesskap rundt måltidet I: Naturen som læringsarena

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Trygge barn lærer best

      Stavanger Aftenblad

      ISSN 0804-8991.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Runddansen mellom relasjonar og læring

      Læringsmiljøbloggen

    • Sølvik, Randi M.; Elvethon, Ellen

      (2019)

      Inkluderende barnehagemiljø for barn og voksne - relasjoner, sosial kompetanse og lek.

    • Sølvik, Randi M.; Elvethon, Ellen

      (2019)

      Voksnes betydning for inkludering - gruppeledelse i barnehagen

    • Sølvik, Randi M.; Martinsen, Marianne Torve; Lunde, Svanaug; Plischewski, Henning; Løkken, Ingrid Midteide; Ellen, Elvethon; Vangsnes, Elin Nesvoll; Brennås, Helene Berntsen

      (2019)

      Self-organized symposium: Staff's role in preventing bullying behavior in ECEC.

    • Ertesvåg, Sigrun K.; Sølvik, Randi M.

      (2019)

      A Mixed methods-approach to the study of improvement in classroom interaction - An illustration

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Foresattes betydning for inkludering

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Trygge og gode barnehagemiljø avdekker og stopper mobbing

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Naturen som læringsarena. Fellesskap i og med naturen

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Fase 1 Læringsmiljøprosjektet. Mobbing og andre krenkelser

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Learning climate for deeper learning. Qualitative analyses of videorecorded observations

    • Ertesvåg, Sigrun K.; Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Teachers’ improvement in instructional support

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Foreldresamarbeid i skulen - kva seier loven og forskinga?

      www.læringsmiljøsenteret.no

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      foreldresamarbeid i barnehagen

      www.læringsmiljøsenteret.no

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Trygge og gode barnehage- og skulemiljø. Om individuelle, sosiale og kontekstuelle faktorar som formar eit miljø

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Friluftsliv som sosialt læringslandskap

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Systematic observations explored by in-depth observations

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Lærar-elev-dialogen og elevane si læring

    • Sølvik, Randi M.

      (2015)

      Relasjonar - ei kjelde til positive læringsprosessar?

    • Sølvik, Randi M.; Midthassel, Unni Vere

      (2015)

      Klasseledelse i Ungdomstrinnsatsingen

    • Sølvik, Randi M.

      (2015)

      Den utfordrande elevsamtalen - når samtalen blir knapp

    • Sølvik, Randi M.

      (2015)

      Observasjon i klasserommet. Ei kjelde til vidareutvikling for fleire aktørar?

    • Sølvik, Randi M.; Midthassel, Unni Vere

      (2015)

      Klasseledelse i ungdomstrinnsatsingen

    • Sølvik, Randi M.; Midthassel, Unni Vere

      (2015)

      Klasseledelse i Ungdomstrinnsatsingen

    • Sølvik, Randi M.

      (2014)

      Friluftsliv for ungdom i risiko - eit læringsorientert perspektiv. del 1

    • Sølvik, Randi M.

      (2014)

      Friluftsliv for ungdom i risiko - eit læringsorientert perspektiv. del 2

    • Sølvik, Randi M.; Nergaard, Svein Erik

      (2014)

      Veiledning, rådgivning og yrkesetikk i forhold til gruppe og læringsmiljø

    • Sølvik, Randi M.

      (2014)

      Den inspirerande læraren

      Læringsmiljøbloggen

    • Sølvik, Randi M.

      (2011)

      Friluftsliv som sosialt læringlandskap for ungdom med adferdsvansker

    • Sølvik, Randi M.

      (2007)

      Exploring the Skill-model in relation to outdoor life as learning-landscape for social skills

    • Sølvik, Randi M.

      (2007)

      Exploring the non dualistic ontology and its implications

    • Sølvik, Randi M.

      (2006)

      Friluftsliv-ein aktuell sosial læringsarena for ungdom med åtferdsvanskar?

    • Sølvik, Randi M.

      (2005)

      Hvordan vurdere sosial verdi av friluftsliv?

    • Sølvik, Randi M.

      (2005)

      Fører friluftsliv i seg selv til sosial læring?

  • Kunstnerisk produksjon
    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 2: Å leggje til rette for elevdeltaking, engasjement og læring

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 4: Fagleg og sosial læring - å planlegge for samanhengen

    • Fredriksen, Torunn Helene; Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Læringsmiljø i skole og barnehage: Episode 2: Fagfornyelsen og læringsmiljøet

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 1: Læringsmiljø og læring

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 3: Det profesjonelle handlingsrommet i møtet med elevane

  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway