Hopp til hovedinnhold

Randi Myklebust Sølvik

Førsteamanuensis

Læringsmiljøsenteret, avd. Porsgrunn
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora

Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning

Avdeling Porsgrunn
Bio

Fagområder

Læringsmiljø, lærer-elev relasjon, faglig og sosial læring, klasseledelse, klasseromsobservasjon, friluftsliv som læringslandskap 

Utdanning

2013      PhD: Universitetet i Oslo, Utdanningsvitenskapelig fakultet, Institutt for Spesialpedagogikk

2004:     Cand.Ed.: Universitetet i Oslo, Utdanningsvitenskapelig fakultet, Institutt for Spesialpedagogikk

1999:     2 årig utdanning i Friluftsliv-, kultur- og naturveiledning, Høgskolen i Telemark

Arbeidserfaring

2014 -              Førsteamanuensis, Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning, Univsersitetet i Stavanger

2013 - 2014:    Sosialpedagogisk rådgiver og spesialpedagog, Ulverud skole

2005 - 2013:    Stipendiat, Universitetet i Oslo, Institutt for Spesialpedagogikk 

2004 - 2005:    Lærer, Sollerudstranda Skole

+
Publications
  • Vitenskapelige publikasjoner
    • Sølvik, Randi M.; Glenna, Anne Elisabeth Høva

      (2021)

      Teachers’ potential to promote students’ deeper learning in whole-class teaching: An observation study in Norwegian classrooms.

      Journal of educational change

      ISSN 1389-2843.

      s.1-27.

      DOI: 10.1007/s10833-021-09420-8

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Djupare læring og undervisningspraksis : å førebu elevar på framtidig læring. I: Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis.

      Cappelen Damm Akademisk

      ISBN 9788202643782.

      s.79-96.

    • Sølvik, Randi M.; Ertesvåg, Sigrun K.

      (2020)

      Leiarskap og interaksjonar i klasserommet : eit innleiande kapittel. I: Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis.

      Cappelen Damm Akademisk

      ISBN 9788202643782.

      s.13-34.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Å binde teori og praksis saman gjennom systematisk observasjon rettleiing og handling i klasserommet. I: Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis.

      Cappelen Damm Akademisk

      ISBN 9788202643782.

      s.199-215.

    • Blossing, Ulf; Roland, Pål; Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Capturing Sense-Made School Practice. The Activities of the Interviewer.

      Scandinavian Journal of Educational Research

      ISSN 0031-3831.

      s.1-15.

      DOI: 10.1080/00313831.2018.1476404

    • Sølvik, Randi M.

      (2011)

      Friluftsliv som sosialt læringslandskap for ungdom med adferdsvansker. I: Friluftsliv-for mennesker med funktionsnædsettelse.

      ISBN 978-87-90388-18-8.

      s.80-93.

  • Bøker og kapitler
    • Sølvik, Randi M.; Ertesvåg, Sigrun K.

      (2020)

      Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis.

      Cappelen Damm Akademisk

      ISBN 9788202643782.

    • Sølvik, Randi M.

      (2013)

      Friluftsliv som sosialt læringslandskap for ungdom i risiko. Eit fenomenologisk-inspirert kasusstudium.

  • Formidling
    • Sølvik, Randi M.; Tharaldsen, Kjersti Balle; Strand, Maria Gilje

      (2020)

      Nettmøte: Livsmestring og emosjonell støtte.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Læringsmiljø og fagfornying.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge og inkluderande læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere Læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020.

    • Sølvik, Randi M.; Elvethon, Ellen

      (2019)

      Inkluderende barnehagemiljø for barn og voksne - relasjoner, sosial kompetanse og lek..

    • Sølvik, Randi M.; Elvethon, Ellen

      (2019)

      Voksnes betydning for inkludering - gruppeledelse i barnehagen.

    • Sølvik, Randi M.; Martinsen, Marianne Torve; Lunde, Svanaug; Plischewski, Henning; Løkken, Ingrid Midteide; Ellen, Elvethon; Vangsnes, Elin Nesvoll; Brennås, Helene Berntsen

      (2019)

      Self-organized symposium: Staff's role in preventing bullying behavior in ECEC. .

    • Ertesvåg, Sigrun K.; Sølvik, Randi M.

      (2019)

      A Mixed methods-approach to the study of improvement in classroom interaction - An illustration.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Foresattes betydning for inkludering.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Foreldreinvolvering i praksis - idear og utfordringar.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Teaching for social Learning outdoors.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Fellesskap rundt måltidet I: Naturen som læringsarena.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Trygge barn lærer best.

      Stavanger Aftenblad

      ISSN 0804-8991.

    • Sølvik, Randi M.

      (2019)

      Runddansen mellom relasjonar og læring.

      Læringsmiljøbloggen

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Naturen som læringsarena. Fellesskap i og med naturen.

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Fase 1 Læringsmiljøprosjektet. Mobbing og andre krenkelser.

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Learning climate for deeper learning. Qualitative analyses of videorecorded observations.

    • Ertesvåg, Sigrun K.; Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Teachers’ improvement in instructional support.

    • Sølvik, Randi M.

      (2018)

      Trygge og gode barnehagemiljø avdekker og stopper mobbing.

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Friluftsliv som sosialt læringslandskap.

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Systematic observations explored by in-depth observations.

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Lærar-elev-dialogen og elevane si læring.

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Foreldresamarbeid i skulen - kva seier loven og forskinga?.

      www.læringsmiljøsenteret.no

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      foreldresamarbeid i barnehagen.

      www.læringsmiljøsenteret.no

    • Sølvik, Randi M.

      (2017)

      Trygge og gode barnehage- og skulemiljø. Om individuelle, sosiale og kontekstuelle faktorar som formar eit miljø .

    • Sølvik, Randi M.

      (2015)

      Observasjon i klasserommet. Ei kjelde til vidareutvikling for fleire aktørar?.

    • Sølvik, Randi M.; Midthassel, Unni Vere

      (2015)

      Klasseledelse i ungdomstrinnsatsingen.

    • Sølvik, Randi M.; Midthassel, Unni Vere

      (2015)

      Klasseledelse i Ungdomstrinnsatsingen.

    • Sølvik, Randi M.

      (2015)

      Relasjonar - ei kjelde til positive læringsprosessar?.

    • Sølvik, Randi M.; Midthassel, Unni Vere

      (2015)

      Klasseledelse i Ungdomstrinnsatsingen.

    • Sølvik, Randi M.

      (2015)

      Den utfordrande elevsamtalen - når samtalen blir knapp.

    • Sølvik, Randi M.

      (2014)

      Friluftsliv for ungdom i risiko - eit læringsorientert perspektiv. del 1.

    • Sølvik, Randi M.

      (2014)

      Friluftsliv for ungdom i risiko - eit læringsorientert perspektiv. del 2.

    • Sølvik, Randi M.; Nergaard, Svein Erik

      (2014)

      Veiledning, rådgivning og yrkesetikk i forhold til gruppe og læringsmiljø.

    • Sølvik, Randi M.

      (2014)

      Den inspirerande læraren.

      Læringsmiljøbloggen

    • Sølvik, Randi M.

      (2011)

      Friluftsliv som sosialt læringlandskap for ungdom med adferdsvansker.

    • Sølvik, Randi M.

      (2007)

      Exploring the Skill-model in relation to outdoor life as learning-landscape for social skills.

    • Sølvik, Randi M.

      (2007)

      Exploring the non dualistic ontology and its implications.

    • Sølvik, Randi M.

      (2006)

      Friluftsliv-ein aktuell sosial læringsarena for ungdom med åtferdsvanskar?.

    • Sølvik, Randi M.

      (2005)

      Hvordan vurdere sosial verdi av friluftsliv?.

    • Sølvik, Randi M.

      (2005)

      Fører friluftsliv i seg selv til sosial læring?.

  • Kunstnerisk produksjon
    • Fredriksen, Torunn Helene; Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Læringsmiljø i skole og barnehage: Episode 2: Fagfornyelsen og læringsmiljøet.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 1: Læringsmiljø og læring.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 3: Det profesjonelle handlingsrommet i møtet med elevane.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 2: Å leggje til rette for elevdeltaking, engasjement og læring.

    • Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga. Del 4: Fagleg og sosial læring - å planlegge for samanhengen.

    • Grini, Nina; Sølvik, Randi M.

      (2020)

      Arbeid med fagfornyelsen med fokus på læringsmiljø og livsmestring Modul 1:læringsmiljøets betydning for å praktisere fagfornyelsen Modul 2: det tverrfaglige temaet Folkehelse og Livsmestring .

  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway