-
Sølvik, Randi M.;
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2022)
Teachers' self-observation in research and practice.
.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2021)
Forskningspresentasjon: Teachers' potential to promote students' deeper learning in whole-class teaching.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2021)
Inkluderande læringsmiljø og undervisning - å støtte fagleg og sosial læring i lys av LK20.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2021)
INTERACT - An intervention to enhance classroom interaction quality in upper-secondary school.
-
-
Gusfre, Kari Stamland;
Sølvik, Randi M.
(2021)
The Coach training - supporting the implementation of an observation-based coaching intervention .
-
-
Sølvik, Randi M.
(2021)
Fagdag: Å støtte elevenes faglige og sosiale læring i lys av LK20.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2020)
Fagdag: Trygge og inkluderande læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere Læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2020)
Konferanseinnlegg: Trygge læringsmiljø - avgjerande for å praktisere fornya Læreplanverk.
-
-
Sølvik, Randi M.;
Tharaldsen, Kjersti Balle;
Strand, Maria Gilje
(2020)
Nettmøte: Livsmestring og emosjonell støtte.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2019)
Trygge barn lærer best.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2019)
Teaching for social Learning outdoors.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2019)
Foreldreinvolvering i praksis - idear og utfordringar.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2019)
Fellesskap rundt måltidet I: Naturen som læringsarena.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2019)
Trygge læringsmiljø - ein føresetnad for å praktisere fagfornyinga.
-
-
Sølvik, Randi M.;
Martinsen, Marianne Torve;
Lunde, Svanaug;
Plischewski, Henning;
Løkken, Ingrid Midteide;
Ellen, Elvethon;
Vangsnes, Elin Nesvoll;
Brennås, Helene Berntsen
(2019)
Self-organized symposium: Staff's role in preventing bullying behavior in ECEC. .
-
-
Sølvik, Randi M.
(2019)
Foresattes betydning for inkludering.
-
-
Sølvik, Randi M.;
Elvethon, Ellen
(2019)
Voksnes betydning for inkludering - gruppeledelse i barnehagen.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2019)
Runddansen mellom relasjonar og læring.
Læringsmiljøbloggen
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Sølvik, Randi M.
(2019)
A Mixed methods-approach to the study of improvement in classroom interaction - An illustration.
-
-
Sølvik, Randi M.;
Elvethon, Ellen
(2019)
Inkluderende barnehagemiljø for barn og voksne - relasjoner, sosial kompetanse og lek..
-
-
Sølvik, Randi M.
(2018)
Fase 1 Læringsmiljøprosjektet. Mobbing og andre krenkelser.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2018)
Learning climate for deeper learning. Qualitative analyses of videorecorded observations.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2018)
Naturen som læringsarena. Fellesskap i og med naturen.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2018)
Trygge og gode barnehagemiljø avdekker og stopper mobbing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Sølvik, Randi M.
(2018)
Teachers’ improvement in instructional support.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2017)
Trygge og gode barnehage- og skulemiljø. Om individuelle, sosiale og kontekstuelle faktorar som formar eit miljø
.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2017)
Lærar-elev-dialogen og elevane si læring.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2017)
foreldresamarbeid i barnehagen.
www.læringsmiljøsenteret.no
-
-
Sølvik, Randi M.
(2017)
Foreldresamarbeid i skulen - kva seier loven og forskinga?.
www.læringsmiljøsenteret.no
-
-
Sølvik, Randi M.
(2017)
Systematic observations explored by in-depth observations.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2017)
Friluftsliv som sosialt læringslandskap.
-
-
Sølvik, Randi M.;
Midthassel, Unni Vere
(2015)
Klasseledelse i Ungdomstrinnsatsingen.
-
-
Sølvik, Randi M.;
Midthassel, Unni Vere
(2015)
Klasseledelse i ungdomstrinnsatsingen.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2015)
Observasjon i klasserommet. Ei kjelde til vidareutvikling for fleire aktørar?.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2015)
Relasjonar - ei kjelde til positive læringsprosessar?.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2015)
Den utfordrande elevsamtalen - når samtalen blir knapp.
-
-
Sølvik, Randi M.;
Midthassel, Unni Vere
(2015)
Klasseledelse i Ungdomstrinnsatsingen.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2014)
Friluftsliv for ungdom i risiko - eit læringsorientert perspektiv. del 2.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2014)
Den inspirerande læraren.
Læringsmiljøbloggen
-
-
Sølvik, Randi M.;
Nergaard, Svein Erik
(2014)
Veiledning, rådgivning og yrkesetikk i forhold til gruppe og læringsmiljø.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2014)
Friluftsliv for ungdom i risiko - eit læringsorientert perspektiv. del 1.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2011)
Friluftsliv som sosialt læringlandskap for ungdom med adferdsvansker.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2007)
Exploring the non dualistic ontology and its implications.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2007)
Exploring the Skill-model in relation to outdoor life as learning-landscape for social skills.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2006)
Friluftsliv-ein aktuell sosial læringsarena for ungdom med åtferdsvanskar?.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2005)
Hvordan vurdere sosial verdi av friluftsliv?.
-
-
Sølvik, Randi M.
(2005)
Fører friluftsliv i seg selv til sosial læring?.
-