Janne Støen
Førstelektor
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
Førstelektor
Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn
(2018)
"Vi ble noen masekopper - vi ble ikke trodd" : foreldres rolle i mobbesaker
Fagbokforlaget
s.117-137.
Roland, Pål; Støen, Janne; Sjursø, Ida Risanger
(2018)
"Jeg hadde ingen glade tanker i hodet" : elever som har blitt utsatt for langvarig mobbing, og deres psykiske helse
Fagbokforlaget
s.139-156.
Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg
(2018)
Mobbing i et systemperspektiv
Fagbokforlaget
s.11-30.
Støen, Janne; Jahnsen, Hanne
(2018)
"De har alltid vært uenige" : fire læreres tanker om egne handlinger i etterkant av en langvarig mobbesak
Fagbokforlaget
s.95-116.
Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg; Roland, Pål
(2018)
Det krevende arbeidet med mobbesaker : innsats og samarbeid på mange nivåer
Fagbokforlaget
s.213-232.
Støen, Janne; Midthassel, Unni Vere
(2015)
Skolekulturen og implementeringsarbeidet
Universitetsforlaget
s.72-85.
Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg
(2018)
Stemmer i mobbesaker : resultater og erfaringer fra Stigma-prosjektet
Fagbokforlaget
Roth, Solveig; Støen, Janne; Monica, Bekkelien; Jahnsen, Hanne
(2016)
Report on the findings on use of the LP model with data analysis
Jahnsen, Hanne; Støen, Janne; Roth, Solveig
(2016)
Report on the findings on use of the Lp-model With T2 Level analysis
Støen, Janne; Evertsen-Stanghelle, Cecilie; Fandrem, Hildegunn
(2020)
Hvem er de sårbare barna?
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
Støen, Janne; Roland, Erling; Løkken, Ingrid Midteide
(2019)
Handling and preventing bullying in schools and early childhood education and care (ECEC)
Fandrem, Hildegunn; Støen, Janne
(2019)
Parent's involvement in bullying cases - the role of minority background
Støen, Janne
(2019)
Læringsmiljøprosjektet – et tiltak for å etablere et trygt og godt skolemiljø
Bedre Skole
ISSN 0802-183X.
Hefte 3.
s.61-65.
Gusfre, Kari Stamland; Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn
(2018)
Teacher bullying - a literature review
Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg
(2018)
Stemmer i mobbesaker
Jahnsen, Hanne; Støen, Janne
(2017)
rehabilitering av læringsmiljøet
Støen, Janne; Gusfre, Kari Stamland
(2017)
Foreldresamarbeid
Støen, Janne; Gusfre, Kari Stamland
(2017)
Det viktige foreldresamarbeidet
Støen, Janne
(2017)
Problemløsingssamtaler - når vi vet at mobbing skjer
Støen, Janne; Jahnsen, Hanne
(2017)
Mobbing - hva vet vi i 2017
Støen, Janne; Jahnsen, Hanne
(2017)
How we handled a bullying case
Støen, Janne
(2017)
Læringsmiljøprosjektet fra 2013-2017
Jahnsen, Hanne; Støen, Janne
(2017)
Mobbing - Hva vet vi?
Fandrem, Hildegunn; Støen, Janne
(2016)
Minority parents involvement in bullying cases
Støen, Janne
(2016)
Å utvikle en lærende organisasjon
Støen, Janne
(2016)
How to keep up the good work
Støen, Janne
(2016)
Avdekking, stopping og forebygging av mobbing
Støen, Janne
(2016)
Den vanskelige samtalen
Støen, Janne
(2016)
School culture and its impact on schools ability to change
Støen, Janne
(2015)
What is the LP model
Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn
(2015)
Parents' role in bullying cases
Støen, Janne
(2015)
Mobbing - avdekking, stopping og forebygging
Jahnsen, Hanne; Støen, Janne
(2014)
How to succeed with innovations in schools
Støen, Janne
(2014)
Home-school cooperation
Støen, Janne
(2014)
Inkluderende læringsmiljø i et spesialpedagogisk perspektiv
Tinnesand, Torunn; Støen, Janne
(2014)
Lærerrollen. Pedagogisk analyse. LP-modellen
Jahnsen, Hanne; Støen, Janne
(2014)
Videreføring av LP-modellen
Jahnsen, Hanne; Støen, Janne
(2014)
Group leaders and councilors
Jahnsen, Hanne; Støen, Janne
(2014)
Cooperation, home - schools
Støen, Janne
(2013)
Skoleledere i utviklingsprosesser
Fagbokforlaget
s.110-120.
Støen, Janne; Tinnesand, Torunn
(2013)
Kvalitetsvokterne
Østlandsposten
Plischewski, Henning; Støen, Janne; Tinnesand, Torunn
(2013)
LP-modellen for de minste. Med spesielt blikk på analysemodellen
Støen, Janne
(2013)
Inclusive Education in Norway
Nordgreen, Erik; Støen, Janne
(2013)
Spennende prosjekt i skole og barnehage