Hopp til hovedinnhold

Janne Støen

Førstelektor

Læringsmiljøsenteret, avd. Porsgrunn
Avdeling Porsgrunn
Publications
  • Vitenskapelige publikasjoner
    • Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn

      (2018)

      "Vi ble noen masekopper - vi ble ikke trodd" : foreldres rolle i mobbesaker

      Fagbokforlaget

      s.117-137.

    • Roland, Pål; Støen, Janne; Sjursø, Ida Risanger

      (2018)

      "Jeg hadde ingen glade tanker i hodet" : elever som har blitt utsatt for langvarig mobbing, og deres psykiske helse

      Fagbokforlaget

      s.139-156.

    • Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg

      (2018)

      Mobbing i et systemperspektiv

      Fagbokforlaget

      s.11-30.

    • Støen, Janne; Jahnsen, Hanne

      (2018)

      "De har alltid vært uenige" : fire læreres tanker om egne handlinger i etterkant av en langvarig mobbesak

      Fagbokforlaget

      s.95-116.

    • Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg; Roland, Pål

      (2018)

      Det krevende arbeidet med mobbesaker : innsats og samarbeid på mange nivåer

      Fagbokforlaget

      s.213-232.

    • Støen, Janne; Midthassel, Unni Vere

      (2015)

      Skolekulturen og implementeringsarbeidet

      Universitetsforlaget

      s.72-85.

  • Bøker og kapitler
    • Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg

      (2018)

      Stemmer i mobbesaker : resultater og erfaringer fra Stigma-prosjektet

      Fagbokforlaget

    • Roth, Solveig; Støen, Janne; Monica, Bekkelien; Jahnsen, Hanne

      (2016)

      Report on the findings on use of the LP model with data analysis

    • Jahnsen, Hanne; Støen, Janne; Roth, Solveig

      (2016)

      Report on the findings on use of the Lp-model With T2 Level analysis

  • Formidling
    • Støen, Janne; Evertsen-Stanghelle, Cecilie; Fandrem, Hildegunn

      (2020)

      Hvem er de sårbare barna?

      Stavanger Aftenblad

      ISSN 0804-8991.

    • Støen, Janne; Roland, Erling; Løkken, Ingrid Midteide

      (2019)

      Handling and preventing bullying in schools and early childhood education and care (ECEC)

    • Fandrem, Hildegunn; Støen, Janne

      (2019)

      Parent's involvement in bullying cases - the role of minority background

    • Støen, Janne

      (2019)

      Læringsmiljøprosjektet – et tiltak for å etablere et trygt og godt skolemiljø

      Bedre Skole

      ISSN 0802-183X.

      Hefte 3.

      s.61-65.

    • Gusfre, Kari Stamland; Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn

      (2018)

      Teacher bullying - a literature review

    • Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn; Roland, Erling Georg

      (2018)

      Stemmer i mobbesaker

    • Jahnsen, Hanne; Støen, Janne

      (2017)

      rehabilitering av læringsmiljøet

    • Støen, Janne; Gusfre, Kari Stamland

      (2017)

      Foreldresamarbeid

    • Støen, Janne; Gusfre, Kari Stamland

      (2017)

      Det viktige foreldresamarbeidet

    • Støen, Janne

      (2017)

      Problemløsingssamtaler - når vi vet at mobbing skjer

    • Støen, Janne; Jahnsen, Hanne

      (2017)

      Mobbing - hva vet vi i 2017

    • Støen, Janne; Jahnsen, Hanne

      (2017)

      How we handled a bullying case

    • Støen, Janne

      (2017)

      Læringsmiljøprosjektet fra 2013-2017

    • Jahnsen, Hanne; Støen, Janne

      (2017)

      Mobbing - Hva vet vi?

    • Fandrem, Hildegunn; Støen, Janne

      (2016)

      Minority parents involvement in bullying cases

    • Støen, Janne

      (2016)

      Å utvikle en lærende organisasjon

    • Støen, Janne

      (2016)

      How to keep up the good work

    • Støen, Janne

      (2016)

      Avdekking, stopping og forebygging av mobbing

    • Støen, Janne

      (2016)

      Den vanskelige samtalen

    • Støen, Janne

      (2016)

      School culture and its impact on schools ability to change

    • Støen, Janne

      (2015)

      What is the LP model

    • Støen, Janne; Fandrem, Hildegunn

      (2015)

      Parents' role in bullying cases

    • Støen, Janne

      (2015)

      Mobbing - avdekking, stopping og forebygging

    • Jahnsen, Hanne; Støen, Janne

      (2014)

      How to succeed with innovations in schools

    • Støen, Janne

      (2014)

      Home-school cooperation

    • Støen, Janne

      (2014)

      Inkluderende læringsmiljø i et spesialpedagogisk perspektiv

    • Tinnesand, Torunn; Støen, Janne

      (2014)

      Lærerrollen. Pedagogisk analyse. LP-modellen

    • Jahnsen, Hanne; Støen, Janne

      (2014)

      Videreføring av LP-modellen

    • Jahnsen, Hanne; Støen, Janne

      (2014)

      Group leaders and councilors

    • Jahnsen, Hanne; Støen, Janne

      (2014)

      Cooperation, home - schools

    • Støen, Janne

      (2013)

      Skoleledere i utviklingsprosesser

      Fagbokforlaget

      s.110-120.

    • Støen, Janne; Tinnesand, Torunn

      (2013)

      Kvalitetsvokterne

      Østlandsposten

    • Plischewski, Henning; Støen, Janne; Tinnesand, Torunn

      (2013)

      LP-modellen for de minste. Med spesielt blikk på analysemodellen

    • Støen, Janne

      (2013)

      Inclusive Education in Norway

    • Nordgreen, Erik; Støen, Janne

      (2013)

      Spennende prosjekt i skole og barnehage

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway