Hopp til hovedinnhold
Publications
  • Vitenskapelige publikasjoner
    • Eriksen, Heidi Lie; Gradovski, Mikhail

      (2020)

      Ethical dilemmas in field placements: The experiences of social work students in Norway and possible implications for social work education.

      Dialogic Pedagogy: An International Online Journal

      ISSN 2325-3290.

      Volum 8.

      s.SA85-SA111.

      DOI: 10.5195/DPJ.2020.322

  • Bøker og kapitler
  • Formidling
    • Eriksen, Heidi Lie

      (2022)

      Studenter i praksis møter etiske utfordringer..

      Fontene

      ISSN 0805-5432.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2022)

      A new direction in the Norwegian child protection system: From welfare to the most serious cases - how and why?.

    • Skotheim, Hanna; Eriksen, Heidi Lie

      (2022)

      Norske studenter dro til Tyskland for å se hvordan sosialarbeidere jobber der - noe overrasket dem positivt..

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2022)

      Ethical dilemmas in field placements: Why do thei occur and how can we handle them?.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2021)

      Ethical challenges for students during dield placements: Why do they occur and how can we handle them?.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2021)

      "Relasjonens betydning i praksisveiledning" (podkast).

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2021)

      Er det rimelig å stille barnevernet og politiet til ansvar?.

      Stavanger Aftenblad

      ISSN 0804-8991.

    • Skotheim, Hanna; Eriksen, Heidi Lie

      (2021)

      "Da undervisningen ble digitalisert, mistet Gard Dyrset all motivasjon. – Jeg begynte ikke på universitetet for å sitte foran en skjerm".

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2021)

      "En redd sosialarbeider blir ikke en god sosialarbeider": https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/QyP62V/en-redd-sosialarbeider-blir-ikke-en-god-sosialarbeider .

      Bergens Tidende

      ISSN 0804-8983.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2021)

      Political relevance for the Norwegian welfare system.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2021)

      The role of resistance from social work students in supervision.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2020)

      Manglende erfaring kan bidra til etiske utfordringer i praksisperioder..

      Fontene

      ISSN 0805-5432.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2019)

      The supervisory relationship in social work students´ field placements in the Norwegian context.

    • Eriksen, Heidi Lie

      (2019)

      Sosionomstudenters relasjon til veiledere i praksis..

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway