Kristin Sunde
Førsteamanuensis i utdanningsvitenskap/spesialpedagogikk/lesevitenskap
Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking
Førsteamanuensis i utdanningsvitenskap/spesialpedagogikk/lesevitenskap
Sunde, Kristin; Furnes, Bjarte Reidar; Lundetræ, Kjersti
(2019)
Does Introducing the Letters Faster Boost the Development of Children’s Letter Knowledge, Word Reading and Spelling in the First Year of School?.Scientific Studies of Reading.
ISSN 1088-8438.
Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti
(2019)
Is a faster pace of letter instruction associated with other teaching practices? .Nordic Journal of Literacy Research.
ISSN 2464-1596.
Volum 5.
Hefte 2.
s.62-78.
Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek
(2019)
Rask bokstavlæring gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere.Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek
(2019)
Rask tilgang til bokstavene gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere.Sunde, Kristin
(2018)
Bokstavinnlæringen – er det én ting vi glemmer?.Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth
(2018)
Sett av tid til elevenes egen lesing! .Sunde, Kristin; Sædberg, Leif Tore
(2018)
Kva er god lese- og skriveopplæring for dei minste?.Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin
(2018)
God begynneropplæring i lesing.
Nasjonal konferanse om lesing;
2018-03-19 - 2018-03-20.
Sunde, Kristin; Furnes, Bjarte Reidar; Lundetræ, Kjersti
(2018)
Introducing the letters in a faster pace - does it contribute to the development of children's literacy skills in grade 1? .
Society for the Scientific Study of Reading;
2018-07-18 - 2018-08-21.
Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti; Uppstad, Per Henning
(2017)
Progresjon i bokstavinnlæringen - stor endring på kort tid.
Skriv Les;
2017-05-09 - 2017-05-11.
Sunde, Kristin
(2017)
Teaching practice in early literacy instruction and student's development of literacy skills.
Skriv Les;
2017-05-09 - 2017-05-11.
Rongved, Elisabeth; Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin
(2017)
Førsteklassingene lærer bokstavene raskere.Sunde, Kristin
(2017)
Bokstavinnlæring - stor endring på kort tid.
Lærersamling i På sporet prosjektet;
2017-06-13.
Furnes, Bjarte Reidar; Sunde, Kristin
(2017)
Stasjonsundervisning – bruk, aktiviteter og tilpasning i et utvalg norske klasserom.
Skriv! Les! Nordisk konferanse om skriving, lesing og literacy;
2017-05-09 - 2017-05-11.
Sunde, Kristin
(2016)
Introduksjonssamling Språkløyper.
Introduksjonssamling Språkløyper;
2016-04-22 - .
Sunde, Kristin
(2016)
PIRLS, kurs for lærere.
PIRLS, kurs for lærere;
2016-02-04 - 2016-02-12.
Sunde, Kristin
(2016)
Bokstavlæring og rask progresjon.
Bokstavlæring og rask progresjon;
2016-10-17 - 2016-10-19.
Sunde, Kristin
(2016)
Two Teachers, kurs for lærere og skoleledere.
Two Teachers, kurs for lærere og skoleledere;
2016-06-06 - 2016-06-13.
Sunde, Kristin
(2016)
Vi så det allerede i 1. klasse. Tidlig innsats i leseopplæringen..
Nasjonal lesekonferanse ;
2016-02-15.
Sunde, Kristin
(2015)
Hvordan bruke stasjonsundervisning?.
Språkløyper;
2015-12-30 - .
Sunde, Kristin; Bentsen, Edle Inga
(2015)
Faktorer som kan påvirke ordavkodings- og staveferdighet.
Språkløyper;
2015-10-28 - .
Sunde, Kristin
(2015)
Hva er stasjonsundervisning?.
Språkløyper;
2015-12-30 - .