Kristin Sunde

Førsteamanuensis

Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking
Publikasjoner
  • Vitenskapelige publikasjoner
  • Bøker og kapitler
  • Formidling
    • Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek

      (2019)

      Rask bokstavlæring gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere.
    • Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek

      (2019)

      Rask tilgang til bokstavene gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere.
    • Sunde, Kristin

      (2018)

      Bokstavinnlæringen – er det én ting vi glemmer?.
    • Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth

      (2018)

      Sett av tid til elevenes egen lesing! .
    • Sunde, Kristin; Sædberg, Leif Tore

      (2018)

      Kva er god lese- og skriveopplæring for dei minste?.
    • Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin

      (2018)

      God begynneropplæring i lesing.

      Nasjonal konferanse om lesing;

      2018-03-19 - 2018-03-20.

    • Sunde, Kristin; Furnes, Bjarte Reidar; Lundetræ, Kjersti

      (2018)

      Introducing the letters in a faster pace - does it contribute to the development of children's literacy skills in grade 1? .

      Society for the Scientific Study of Reading;

      2018-07-18 - 2018-08-21.

    • Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti; Uppstad, Per Henning

      (2017)

      Progresjon i bokstavinnlæringen - stor endring på kort tid.

      Skriv Les;

      2017-05-09 - 2017-05-11.

    • Sunde, Kristin

      (2017)

      Teaching practice in early literacy instruction and student's development of literacy skills.

      Skriv Les;

      2017-05-09 - 2017-05-11.

    • Rongved, Elisabeth; Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin

      (2017)

      Førsteklassingene lærer bokstavene raskere.
    • Sunde, Kristin

      (2017)

      Bokstavinnlæring - stor endring på kort tid.

      Lærersamling i På sporet prosjektet;

      2017-06-13.

    • Furnes, Bjarte Reidar; Sunde, Kristin

      (2017)

      Stasjonsundervisning – bruk, aktiviteter og tilpasning i et utvalg norske klasserom.

      Skriv! Les! Nordisk konferanse om skriving, lesing og literacy;

      2017-05-09 - 2017-05-11.

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Introduksjonssamling Språkløyper.

      Introduksjonssamling Språkløyper;

      2016-04-22 - .

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      PIRLS, kurs for lærere.

      PIRLS, kurs for lærere;

      2016-02-04 - 2016-02-12.

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Bokstavlæring og rask progresjon.

      Bokstavlæring og rask progresjon;

      2016-10-17 - 2016-10-19.

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Two Teachers, kurs for lærere og skoleledere.

      Two Teachers, kurs for lærere og skoleledere;

      2016-06-06 - 2016-06-13.

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Vi så det allerede i 1. klasse. Tidlig innsats i leseopplæringen..

      Nasjonal lesekonferanse ;

      2016-02-15.

    • Sunde, Kristin

      (2015)

      Hvordan bruke stasjonsundervisning?.

      Språkløyper;

      2015-12-30 - .

    • Sunde, Kristin; Bentsen, Edle Inga

      (2015)

      Faktorer som kan påvirke ordavkodings- og staveferdighet.

      Språkløyper;

      2015-10-28 - .

    • Sunde, Kristin

      (2015)

      Hva er stasjonsundervisning?.

      Språkløyper;

      2015-12-30 - .

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway