Linda Horne Mæland
Stipendiat
Stipendiat
Mæland, Linda Horne; Oftedal, Bjørg Synnøve Frøysland; Kristoffersen, Margareth
(2022)
What school nurses strive to achieve for themselves in order to remain in practice: A qualitative study.Nursing Open.
ISSN 2054-1058.
DOI: 10.1002/nop2.1333
Mæland, Linda Horne; Oftedal, Bjørg Synnøve Frøysland; Kristoffersen, Margareth
(2020)
Self-realisation - What does this mean for school nurses to remain in nursing practice?.Journal of Clinical Nursing (JCN).
ISSN 0962-1067.
s.1-9.
DOI: 10.1111/jocn.15585
Mæland, Linda Horne; Oftedal, Bjørg Synnøve Frøysland; Kristoffersen, Margareth
(2022)
Helsesykepleiere i skolehelsetjenesten strekker seg etter gode for egen del, som gjør at de fortsetter i yrket.
Helsesykepleierkongressen 2022;
2022-09-13 - 2022-09-15.
Mæland, Linda Horne
(2021)
Sykepleiere som realiserer seg selv, blir værende i jobben sin.Sykepleien.
ISSN 0802-9768.
Øen, Kirsten Gudbjørg; Mæland, Linda Horne
(2021)
Veiing og måling bør fortsette - på riktig måte.
Aftenbladet.
Løvik, Anne Marte; Mæland, Linda Horne; Kristoffersen, Margareth
(2020)
Grep ledere tar for å beholde sykepleiere i somatiske institusjoner i primærhelsetjenesten – sykehjem.
Helsetjenesteforskningskonferansen 2020;
2020-03-10 - .
Mæland, Linda Horne; Oftedal, Bjørg Synnøve Frøysland; Kristoffersen, Margareth
(2019)
Nurses' reflections on self-realization in the daily performance of their profession.
Qualitative Health Research Conferense;
2019-10-25 - 2019-10-29.
Mæland, Linda Horne
(2018)
Å realisere sin selvforståelse.
Seminar i Programområdet;
2018-10-25.
Mæland, Linda Horne; Aas, Randi Wågø
(2017)
Relasjonene som satte dype spor. Narrativ analyse av historier fra oppveksten til ungdom som har avbrutt videregående skole.
Helsesøsterkongress;
2017-09-19 - 2017-09-21.