-
Emilsen, Kari;
Sæbbe, Per Einar;
Slåtten, Mette Vaagan
(2021)
Vi trenger flere menn i barnehagen, Trettebergstuen!.
Adresseavisen
ISSN 0805-3804.
-
-
Sæbbe, Per Einar
(2019)
Språk og "matematikkundervisning".
-
-
Sæbbe, Per Einar;
Berner, Karin
(2019)
Utfordringer med å endre mottaket av nye studenter på programnivå.
-
-
Sæbbe, Per Einar
(2019)
Forbilder.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2018)
Undervisning i barnehagen? .
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2018)
Hvordan underviser barnehagelærere? Eller gjør man ikke det i barnehagen?.
-
-
Sæbbe, Per-Einar;
Mosvold, Reidar
(2018)
Teaching mathematics in Kindergarten and School - similar or different?.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2017)
Myter om å rekruttere menn til barnehagen.
Sandnesposten
-
-
Sæbbe, Per-Einar;
Mosvold, Reidar
(2015)
Asking productive mathematical questions in kindergarten.
-
-
Aaserud, Geir;
Sæbbe, Per-Einar
(2015)
Norwegian educational institutions ”marketing” the kindergarten teacher education and profession.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2015)
Voksenrollen i lek og inkludering.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2015)
Teaching mathematics in Norwegian kindergartens.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2014)
Norwegian preschool teacher's mathematical competence - The role of mathematical questions.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2014)
Barnehage for resten av livet. http://prosjekt.hib.no/barnehagepionerene/ressurser/artikler-2/.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2014)
Fra barnehagelærer i Egersund til verdenspresident i OMEP.
Barnehagen : tidsskrift for barnehagefolk
ISSN 1501-9667.
Volum 04.
Hefte 2014.
s.2-4.
-
-
Sæbbe, Per-Einar
(2014)
Pre-school teacher`s mathematical competences.
-
-
Mosvold, Reidar;
Sæbbe, Per-Einar
(2014)
Tasks of teaching as a foundation for investigating kindergarten teachers’ mathematical competence.
-