-
Sølvik, Randi M.;
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2022)
Teachers' self-observation in research and practice.
.
-
-
Rege, Mari;
Ertesvåg, Sigrun K.;
Haeckl, Simone
(2021)
RCT in Social Science.
-
-
Breivik, Elise;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Presentasjon av Interact, Karmsund.
-
-
Breivik, Elise;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Presentasjon av Interact.
-
-
Breivik, Elise;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Presentasjon av Interact for Rogaland fylkeskommune.
-
-
Meringdal, Hilde;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Informasjon om Interact.
-
-
Flovikholm, Kariann D.;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Informasjon om Interact til alle rektorene i Møre og Romsdal.
-
-
Egeland, Karina M.;
Engell, Thomas;
Ertesvåg, Sigrun K.;
Thøgersen, Dagfinn Mørkrid;
Bæver, Marianne;
Varsi, Cecilie
(2021)
Effektive tiltak mot psykiske lidelser, mobbing og kriminalitet blir ikke tatt i bruk..
Forskning.no
ISSN 1891-635X.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Make it happen! Tips og triks for gode skrivevanar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
The Devil is in the details - Planning for (analyses in) a RCT study of a teacher-student interaction intervention .
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
INTERACT:Enhancing Upper Secondary Students’ Engagement and Learning through Video-based Professional Development on Teaching Interactions 2021-2025.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Erfaringar frå CLASS i forsking og kompetanseutvikling for å styrke lærarar sitt leiarskap i klasseromet
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Systematisk observasjon som forskingstilnærming i studiar av lederskap i klasserommet.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Infrastrastruktur for implementering og prosessevaluering (IPE) på tvers av prosjekt? .
-
-
Lerang, Maren Stahl;
Ertesvåg, Sigrun K.;
Virtanen, Tuomo Erkki
(2021)
Patterns of teachers' instructional support quality and the association with job satisfaction and collegial collaboration.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Læringsmiljøsenteret - Høge ambisjonar om internasjonal toppforsking innan «Læring for livet» og eit konkret prosjektdøme .
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
INTERACT - Samarbeid om forsking og utvikling av lærar-elev interaksjonar
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2021)
INTERACT-Samarbeid om forsking og utvikling av lærar-elev interaksjonar
.
-
-
Størksen, Ingunn;
Rege, Mari;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2021)
Derfor er implementeringsteori viktig i utdanningsforskning.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
Ledelse i klasserommet- undervisningskvalitet fra teori til praksis
.
-
-
Nordaker, Dag Jostein;
Reikerås, Elin Kirsti Lie;
Hoel, Trude;
Strand, Maria Gilje;
Størksen, Ingunn;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
Millionar til forsking på barn og unge si utvikling og læring.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
Lederskap i klasserommet – en bærebjelke i elevenes læring
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
Implementerings- og prosessevaluering i skulebaserte intervensjonar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
Implementeringsrammeverk i Resilient prosjektet .
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
"Veldig tydelig at jeg har ingen å være med".
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
Slik kan skolene ta igjen tapt progresjon.
-
-
Lerang, Maren Stahl;
Ertesvåg, Sigrun K.;
Virtanen, Tuomo Erkki
(2020)
Profiles of teachers' instructional support: associations with work experience, job satisfaction, and collegial collaboration.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Systematisk observasjon som forskingstilnærming i CIESL og VITE prosjekta.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2019)
Classroom assessment scoring system (CLASS) in Norwegian research.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
One size fits who? Erfaringar frå skulebasert kompetanseutvikling for å styrke lærarane sitt leiarskap i klasseromet.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Teachers' improvement in instructional support.
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Profiles of teacher-student interaction quality in lower secondary scool classrooms..
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2019)
Classroom Assessment Scoring System (CLASS) - et redskap for bruk i profesjonell utvikling for lærarar
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Lessons learned from the CIESL –study: What we now know about the quality of teaching and its impact on student and teacher outcomes. .
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Sølvik, Randi M.
(2019)
A Mixed methods-approach to the study of improvement in classroom interaction - An illustration.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Presentasjon av kapitelet "Leiarskap i klasseromet ein nøkkel til likeverdig opplæring".
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Symposium "The effect of classroom interaction on student outcomes" - Discussants comment and views
.
-
-
Skage, Ingrid;
Ertesvåg, Sigrun K.;
Roland, Pål;
Dyrstad, Sindre Mikal
(2019)
Active School, Implementation of Physically Active Lessons: A 2-year Follow- up..
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Mange fordeler med større skoler.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Systematisk (video)observasjon som forskingstilnærming i CIESL og VITE prosjekta
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2019)
The Classroom interaction for enhanced student learning (CIESL)-study
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Eit semi-djupdykk i CLASS-dimensjonane.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2019)
Mixed-Methods Approaches and their Application in Studies of Teaching Quality- an illustration
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2019)
Observed and teacher perceived classroom interactions, and their associations with organizational factors, student- and teacher outcome.
.
-
-
Skage, Ingrid;
Seljebotn, Per Helge;
Ertesvåg, Sigrun K.;
Dyrstad, Sindre Mikal
(2018)
Implementering av fysisk aktiv læring-den vanskelige videreføringen.
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Teacher - student interactions - Observer views and teacher views.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Engasjement - nøkkelen til læring.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Classroom interaction for enhanced student learning
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Det store mobbesviket.
Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.)
ISSN 0804-3116.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
I dei mørke krokane bak kjønnsforskjellane.
-
-
Virtanen, Tuomo Erkki;
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Observed classroom interactions, students’ classroom engagement, and teachers’ well-being.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Validation of the CLASS(-S) in a Nordic context
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Boys will be boys?.
Avisa Nordland
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Sølvik, Randi M.
(2018)
Teachers’ improvement in instructional support.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Norske skoleforskere: Vi må slutte å snakke så mye om kjønn i skolen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Lærdom frå CIESL-prosjektet. Kollektive prosessar stykar undervisningskvaliteten.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Klasseromet minutt for minutt
– Observert klasseromsinteraksjon som grunnlag for profesjonell utvikling
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Teachers’ improvement in instructional support - methodologial apporoaches.
-
-
Solheim, Ksenia;
Roland, Pål;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Teachers' collective and individual learning in classroom interactions..
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Learning Interactions in the Classroom: What Can We Learn from Classroom Observation in Fostering Student Engagement and Learning?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Smakebitar av resultat i CIESL-prosjektet
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Eg har ikkje møtt ein einaste forrykt lærar.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Classroom interaction – teacher perceptions and classroom observations
.
-
-
Havik, Trude;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Teacher-student interaction in the classroom -
Similarities and differences classroom observations and student reports
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Lærdom frå CIESL–prosjektet- og utviklingsarbeid etter «Bjørndalen-metoden»
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2018)
Bryr politikere seg om skuleforskinga? .
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2017)
Klasseromsinteraksjon - Ledelse som fremmer læring.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Tenke det, ønske det, ville det, men gjøre det!.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Classroom interaction for enhanced student learning (CIESL) - forskingsdesign og førebels resultat.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Korleis lese forskningslitteratur - ein guide for deg som ikkje er forskar.
CIESL- nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Klasseromet minutt for minutt.
CIESL- nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Classroom interaction in lower secondary school: A Mixed Methods approach.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
A validation of the Classroom Assessment Scoring System –Secondary version (CLASS-S) in lower Secondary Schools.
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
1+1 =3? The integration challenge in mixed methods.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Westergård, Elsa;
Rafaelsen, Frank
(2017)
Validation of CLASS-S in Norwegian lower secondary classrooms.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Norsk forskning: Tre faktorer för bra ledarskap i klassrummet.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Classroom interaction for enhanced student learning .
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Er lærarnormen ein skivebom?.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Ur, Åse Lill Byrkjedal
(2017)
Klasrumslendning.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2017)
Skolforskare: ”Utveckla elevernas förmåga att tänka”.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Havik, Trude
(2017)
Social and academic correlates of trajectories in
teachers’ instructional support
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Mobbaren treng hjelp.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.2-3.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Design - and methodological challenges in research on implementation processes
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Students’ perception of teacher support and monitoring
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Measuring change (growth) in students’ perceived instructional support.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Classroom Interaction for Enhanced Student Learning.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Westergård, Elsa
(2016)
CIESL-prosjektet: Førebels resultat med mulige implikasjonar for praksis.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Rettleiing i lærande organisasjonar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Roland, Pål;
Kronstad, Merete Høgseth
(2016)
Organizing for teacher quality in the classroom
‐ The role of the school as an organization in organizing for
improvement of classroom interaction..
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Havik, Trude
(2016)
Kva gjer ein forskjell for elevane si sosiale og faglege læring? Førebels resultat frå CIESL-prosjektet med mulige implikasjonar for praksis.
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Evidensbasert praksis vil styrke arbeidet mot mobbing.
Laringsmiljosenteret.uis.no
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Mobbaren treng støtte.
CIESL- nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Klasseledelse som teamarbeid i et skoleutviklingsperspektiv-
Resultat frå CIESL-prosjektet med mulige implikasjonar for praksis
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Does 1 + 1 = 3? An illustration and some reflections on integration of data in Mixed Methods Research.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Kva er klasseleiing?.
CIESL- nettsider
-
-
Roland, Pål;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
CIESL-prosjektet. Klasseledelse og implementering. Oslo..
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2016)
Status i CIESL- prosjektet.
CIESL- nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Havik, Trude
(2016)
Student perception of teacher support.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Roland, Pål
(2015)
CIESL-prosjektet - forskingsdesign og nokre førebels resultat.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Dei profesjonelle har ansvaret.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Har elevane utbytte av lærarane si vidareutvikling i klasseleiing?.
CIESL- nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Tiltak som virkar i kampen mot mobbing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Kva tiltak har effek mot mobbing?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Intervju om forskinng i samband med tildeling av Lyses-forskningspris.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
CIESL-prosjektet- forskingsdesign.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Læreres læring i en lærende organisasjon.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Systematisk og langsiktig arbeid er viktigst.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Rettleiing i lærande organisasjonar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
REktor er viktig for å forebygge mobbing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Oterkiil, Tonje Constance
(2015)
The development of a measure for transformational and transactional leadership
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Classroom interaction – Similarities and differences in teacher perceptions, student perceptions and classroom observations
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
På det fjerden kan det skje.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Teori om god klasseleiing.
Laringsmiljosenteret.uis.no
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Dei første CIESL-resultata.
CIESL- nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Foreldreutvalet for grunnskolen.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
systemretta arbeid i skulen.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
sammarbeid mellom skule og heim.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
sosiometrisk kartlegging.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Om å stille opne spørsmål.
CIESL- nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Førebels resultat frå CIESL-prosjektet.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
CIESL-prosjektet - presentasjon og målsetting.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2015)
Klasseleiing- eit kollektivt ansvar
Utvikling av klasseleiing og faktorar i organisasjonen som kan hemme eller fremme lærarane si utøving av effektiv klasseleiing
.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Dårligere ledelse på mobbeskoler.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Rørt til tårer etter et liv med mobbing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Tidleg intervensjon.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Nivådelt undervisning.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Lærere skal bli flinkere til å lede klasser.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2014)
Reglar, rutinar og strukturar i arbeid med utvikling av gode læringskulturar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2014)
Hjelp mobberen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Endringsarbeid i skulen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Sosiale ferdigheiter.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Publishing research results in international high quality scientific journals - a challenge for inexperienced researchers?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Westergård, Elsa
(2014)
Video observations – introduction to the three domains of the CLASS–S scoring system and procedures for the video ovservation.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Klasseleiing - ingen vidunderkur.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Rektor kan stoppe mobbing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Kampen mot mobbing - ei tapt sak?.
Nettstedet www.forebygging.no
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2014)
Etablering av strukturar i klasseleiingsarbeid.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Læringsmiljø og klasseleiing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Mobbeskoler har dårligere ledelse.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Kan rektor stoppe mobbing?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Evnerike barn.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Bru, Lars Edvin;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Å skape og opprettholde et godt psykososialt skolemiljø.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2014)
Utvikling av konsept for arbeid med læringsstøtte.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Forankringsarbeid i skuleutviklingsprosjekt.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Implementering av intervensjonar i skulen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Endringsarbeid i skulen - gleder, utfordringar og fallgruver.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2014)
Den sårbare mobberen.
Bergens Tidende
ISSN 0804-8983.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Fråfall i skulen.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2014)
Læringsstøtte- ein bærebjelke i god klasseleiing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Sosial kompetanse.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2014)
Klasseleiing- læringsstøtte.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2014)
Innhaldsforståing som del av læraren si læringsstøtte.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Rampegutar og snille jenter.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.5-5.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Klasseleiing – ei særleg utfordring for nyutdanna lærarar?.
Respektnettet
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Vener for livet...eller for ei stund.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.8-8.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Sidemålsblues i sommarbris.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.39-39.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Nivådeling på ville vegar.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.39-39.
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Klasseledelse.
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
KLasseledelse på ungdomstrinnet.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Endringsarbeid i skulen - systematisk arbeid med barn og unge.
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Klasseledelse- tema 2.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Formidling og læring.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Klasseleiing.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
De skal aldri få vinne over meg.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Utvikling av gode læringsmiljø i barnehage og skule.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Implementeringskvalitet i læringsmiljøarbeid.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Mobbeombodet har sove i timen.
Hallingdølen : partipolitisk uavhengig lokalavis for Hallingdal
s.27-27.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Klasseledelse - i klasseromet og i kollegiet.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Digital mobbing.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Mobbing.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Læringsmiljø.
Store Norske Leksikon (Nettutgaven)
-
-
Vaaland, Grete Sørensen;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Leading or losing? -Lost in the classroom.
Laringsmiljosenteret.uis.no
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Leiing av utvikling i skulen.
Respektnettet
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Not a belieber - never forever.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Dei stille lidande.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.3-3.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Spill levande.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.7-7.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Professional Culturs in schools and level of bullying.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Oterkiil, Tonje Constance
(2013)
Measuring Transformational and Transactional Leaderships in Schools.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Ein nyttig app.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.9-9.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Sviket frå læraren.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.6-6.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Utfordringar i implementering av god klasseleiing.
Respektnettet
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Mor til Julie Brodtkorb.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Hasund-kvinne vart professor.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Släpp fångarne loss....
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Dei som ikkje er frampå.
Respektnettet
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Motivasjon for læring.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.9-9.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Innovasjonsarbeid i skulen - med blikk på ungdomstrinnssatsinga.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Intervensjonsstudiar i skulen. Teoretiske og metodiske tilnærmingar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
EKKO - Har lekser effekt?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Utfordringar i Stavanger skulen- korleis løyse lærarmangelen?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Godfotteorien i praksis.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.10-10.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Effektive tiltak er ikkje nok.
REspekt
ISSN 1503-1985.
-
-
Havik, Trude;
Bru, Lars Edvin;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Parental perspectives of the role of school factors in school refusal.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Dømt til å mislykkast?.
Bergens Tidende
ISSN 0804-8983.
s.26-26.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Mobilbruk i skulen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
..men mobilen min får du aldri.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.18-18.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Læringsmiljø og elevar som viser aggressivitet.
Respektnettet
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Endringsarbeid i skulen -med vekt på læringsmiljøutvikling.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Bra med mobbefri uke.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2013)
Slik takler du klespresset.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Forsking i Respekt bidrar til utvikling av skular.
REspekt
ISSN 1503-1985.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Klart vi kan!.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.36-36.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Klasseleiing og læringsmiljø i eit stress og mestringspersepktiv.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Implementeringskvalitet i tiltak for barn og unge med atferdsproblem.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Klasseledelse kan lærast.
REspekt
ISSN 1503-1985.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
O, jul med din glede?.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.35-35.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Mobbaren - ein sårbar elev.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Lille speil på veggen der.....
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.6-6.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Characteristics of schools with low level of bullying, discrimination and other types of degrading treatment.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Betre med lekser?.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Sårbare jenter.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Umyndiggjorte foreldre.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Implementering av støttande læringsmiljø.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Hva er fordelen ved å ha en partner som ikke også forsker.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Klasseledelse.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Har vi dårlig køkultur?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Antimobbeprogram i skulen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Ode til førskulelæraren.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Midthassel, Unni Vere
(2012)
Mobbedebatten på farlig sidespor.
Forskning.no
ISSN 1891-635X.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Den eine.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.24-24.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Stillaste jenta i klassa.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.29-29.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Bridging the gap between the Dream and Reality in Improving Students’ Learning Environment.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Korleis kan Hødd slå Brann i semifinalen i fotballcupen, men stå i fare for å rykke ned i 2.divisjon ?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Hjelp i den krevjande lærarrolla.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Kyssrforbod til besvært.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.28-28.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
De bør jobbe for pengene.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Implementeringskvalitet i Respekt-programmet.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Midthassel, Unni Vere
(2012)
Mobbedebatt på farlig sidespor.
Univers
Volum 2.
s.8-8.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Tolvte mann på laget.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.30-30.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Lekser.
-
-
Chalamandaris, Alexandros;
Wilmet-Dramaix, F.;
Ertesvåg, Sigrun K.;
Andreou, D. Piette
(2012)
Statistical methodology for modelling the relation between effectiveness of anti-bullying interventions and time.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Agurknytt om tomatar.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.24-24.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Kunnskap er medisin mot mobbing i skulen.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Endringsarbeid for eit betre læringsmiljø.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
In-valid?.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.30-30.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Luksussmellen.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.34-34.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Da klokka klang....
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.6-6.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Leksedebatten er uinteressant.
Sunnmørsposten
ISSN 1503-9056.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Kapasitet til å stoppe mobbearbidet?.
Senter for atferdsforskning sine nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Leiing av endringsarbeid i skulen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Gapen mellom forskingsbasert kunnskap om læringsmiljø og praksis i skulen.
Senter for atferdsforskning sine nettsider
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Korleis kartleggje autoritativ undervisning.
REspekt
ISSN 1503-1985.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Endringskapasitet er avgjerande for resultatet av Respekt.
REspekt
ISSN 1503-1985.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Hvor lenge skal du sitte på bussen før noen sier "hei"?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Klapp igjen.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
s.30-30.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Respektprogrammet reduserar problemåtferd.
REspekt
ISSN 1503-1985.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2012)
Den vanskelege vidareføringa.
REspekt
ISSN 1503-1985.
-
-
Ertesvåg, Sigrun Karin
(2011)
Mobbearbeidet på ville vegar?.
Vikebladet-Vestposten
s.4-5.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Teaching styles.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Developing a Supportive Learning Environment.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Pupil-pupil Relationships.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Systematic Systemic work.
-
-
Ertesvåg, Sigrun Karin
(2011)
Improving Authoritative Teaching.
-
-
Ertesvåg, Sigrun Karin
(2011)
Læringsmiljø.
-
-
Ertesvåg, Sigrun Karin
(2011)
Klasseleiing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun Karin
(2011)
Improving Teacher Collaboration.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Sosial kompetanse.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Improving Teacher Collaboration - A growth modell approach.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Improving authoritative teaching - MORE Symposium 2.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Long-term results of School-Based Preventive Programs- Just a sweet dream?.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2011)
Meir enn ein liten kar i Star Wars.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Sosial kompetanse.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Å kome i posisjon.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Kvifor verkar ikkje anti-mobbe program?.
Stavanger Aftenblad
ISSN 0804-8991.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Størksen, Svein
(2010)
Godt læringmiljø- haldning og handling.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Foreldre får skylden for skoleuroen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
The Respect programme - a whole school approach to prevent and reduce problem behaviour.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Rektorer på ville veier.
Dagbladet
ISSN 0805-3766.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
The spirit is willing, but the flesh is weak. A scandinavian view of the of the challenges of sustainable improvement.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Klasseleiing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Klasseleiing- med blikk for den enkelte elev.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Læringsmiljø.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2010)
Systematisk arbeid mot mobbing over tid.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2009)
Klasseleiing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2009)
Flere lærere ingen kvalitetsgaranti.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2009)
Først må vi få bedre lærere.
Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.)
ISSN 0804-3116.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2009)
Ikke behov for flere lærere.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2009)
Læringsmiljø og endringsarbeid - eit naturleg tospann.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Forankringsseminar Sandnes i Respekt.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Respekt- forankringsseminar.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Forankringsseminar Trondheim i Respekt.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Forankringsseminar Rana i Respekt.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Respekt - forankringsseminar.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Respekt- forankringsseminar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Sosial kompetanse.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Der elevene lærer respekt og håndhilsing.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2008)
Den vanskelege vidareføringa.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
Respekt-programmet er et effektivt redskap for skoleutvikling.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
Forankringsseminar Respekt.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
Forankringsseminar Respekt.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
Respekt - Videreføringsseminar.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
Respekt - Videreføringsseminar.
-
-
Størksen, Svein;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
Forankringsseminar Respekt.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
The relation between social competence, aggression and being bullied in different classroom contexts.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Roland, Erling;
Vaaland, Grete Sørensen
(2007)
The Respect programme.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Midthassel, Unni Vere;
Westergård, Elsa
(2007)
Veiledning i Respekt - introduksjon.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Størksen, Svein
(2007)
Respekt Vidareføringsseminar.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2007)
Skalautvikling.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2006)
Mobbing - oppfriskingskurs.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2006)
Prevention and reduction of Problem Behaviour in Norway- The Connect Programme and the Zero Anti- Bullying Program.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2006)
Respekt-programmet i Senter for atferdsforskning si verksemd.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.;
Vaaland, Grete Sørensen
(2006)
The Connect-program.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2006)
what the University of Stavanger can offer international students.
-
-
Samuelsen, Anne Sofie;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2005)
Kunnskapsløftet - et faglig lederløft for lærere?.
Adresseavisen
ISSN 0805-3804.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2005)
Debattprogram om disiplinproblem NRK Rogaland 11.01.05.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2005)
Læraren som leiar.
Rogalands Avis
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2004)
Lærerne må ta kontroll i skolen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2004)
Lærerne må ta kontrollen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2004)
Tydelige lærere svekker mobbingen.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2004)
Elevene ønsker mer disiplin.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2003)
Utvikling av sosial kompetanse.
Spesialpedagogikk
ISSN 0332-8457.
Hefte 2.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2003)
Små grupper som sosial læringsarena. Sammendrag av dr.gradsavhandling.
Barn
ISSN 0800-1669.
Hefte 1.
s.91-92.
-
-
Ertesvåg, Sigrun K.
(2002)
Trening gir god kommunikasjon.
-