Gratis inngang for alle studenter

I år er det gratis for studenter å delta på arrangementene til Sølvberget bibliotek og kulturhus.

Studenter i Stavanger sentrum.

UiS har i samarbeid med Sølvberget en skikkelig gladnyhet til alle studenter i byen: Dette året blir det gratis inngang på alle arrangementer på Sølvberget.

I løpet av våren kan du møte forfattere som Vigdis Hjorth, Nina Lykke, Jenny Erpenbeck, Agnes Ravatn, Helga Flatland, Trude Marstein, Marie Aubert og Linn Skåber. Det første arrangementet er allerede tirsdag 24. januar og handler om superrike mennesker i London. Hvor kommer egentlig pengene fra? Det skal UiS-professor i sosiologi, Caroline Knowles snakke om.

Billetter bestilles på nettsidene til Sølvberget. I Linticket kan du huke av for student når du reserverer billett. Ta med gyldig studentbevis når du deltar på arrangement.

Her kan du lese mer om det som skjer på Sølvberget denne våren.