Serap Keles, førsteamanuensis ved Kunnskapssenter for utdanning (KSU), la fram protokollen til den systematiske kunnskapsoversikten og meta-analysen i SpedAims.

SpedAims - eller Senter for spesialpedagogisk forskning og inkludering - er et samarbeidsprosjekt mellom ulike fagmiljøer i Norge, der målet er å heve kvaliteten på forskning innen spesialpedagogikk og inkluderende praksis.
Kunnskapssenter for utdanning (KSU) er ett av disse fagmiljøene, representert ved førsteamanuensis Serap Keles. Forskningsarbeidet er delt opp i såkalte arbeidspakker, og Keles er leder for en av disse arbeidspakkene.
I dag presenterte hun og tre kolleger protokollen til den systematiske kunnskapsoversikten og meta-analysen som er en del av SpedAims. Presentasjonen var en del av EARLI-konferansen i Gent i Belgia.
Tema for konferansen er «A village to teach a child - the influence of contextual factors on learning and development.»
Resultatene fra SpedAims-prosjektet blir presentert senere i høst.