Disputas for Raj Kumar Thapa

Fredag 10. november 2023 kl. 10:00-14:00,
Kjølv Egelands hus, aud E-164 / Zoom.

Raj Kumar Thapa disputerer for ph.d.-graden ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet ved UiS.

Publisert Sist oppdatert

Fredag 10. november 2023 vil Raj Kumar Thapa disputere for graden philosophiae doctor (ph.d.) ved Universitetet i Stavanger.

Avhandlingen er publisert og tilgjengelig: UiS Brage: Responsible innovation as a driver of regional policies and innovation and entrepreneurial practices: The context of digitalisation of healthcare and welfare services (unit.no)

Tildelt emne for prøveforelesning: The Role of Responsible Innovation in Shaping the Future of Healthcare and Welfare Services: Reflections, Perspectives, and Future Directions

Alle interesserte ønskes velkommen både til prøveforelesning kl. 10:00 og disputas kl. 12:00.

Prøveforelesning og disputas vil foregå i Kjølv Egelands hus, auditorium E-164, (inngang sør) og i tillegg blir det streamet via Zoom.

Følg disputasen på Zoom
Møte-ID: 666 4768 4246
Passord: 676444

Både prøveforelesning og disputas er åpen for allmennheten.