Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Fleksible undervisningsrom, fysisk aktivitet og læring
Ifølge studien som oppsummeres her, fører fleksible læringsrom til mer fysisk aktive elever. I...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Kjønnsforskjeller i episodisk hukommelse
Evnen vår til å hente fram minner om hendelser som har skjedd oss (episoder), er viktig for å...
Likskapar og ulikskapar mellom kjønna
Både i forsking, populærlitteratur og kvardagstale har det vore, og er det, vanleg å lese og høyre...
Hvordan fysisk aktivitet i skolen kan fremme elevers helse, læringsmiljø og læringsutbytte
Hvilke former for fysisk aktivitet har positiv effekt på ungdomsskoleelevers læringsutbytte, fysiske...
Sjølvbestemmingsteorien nytta i kroppsøvingsfaget
I denne artikkelen har forskarane samla empiri frå ei mengde enkeltstudiar for å undersøka...
Samanhengar mellom kroppsøving, fysisk aktivitet og skoleprestasjonar
Fleire land kuttar i kroppsøvingstilbodet med mål om å auka elevane sine skoleprestasjonar ved å...
Implementering av fysisk aktivitet i skolen
Fysisk aktivitet er viktig for barn i skolealder. Samtidig viser forskning at majoriteten av skoler...
Skolebaserte tiltak for å fremme fysisk aktivitet blant unge jenter
I tenårene synker det fysiske aktivitetsnivået hos begge kjønn, men mest blant jenter. Den...