Edle Inga Bentsen
Universitetslektor
Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking
Universitetslektor
Bentsen, Edle Inga; Håland, Anne
(2021)
Hvordan integrere lek i begynneropplæringa.
Bedre Skole
ISSN 0802-183X.
Hefte 3.
s.46-51.
Bentsen, Edle Inga
(2020)
Bokstavprøven.
Bentsen, Edle Inga
(2018)
Elever som strever med leseflyt.
Bentsen, Edle Inga
(2017)
Elever som strever med leseflyt og "den andre leseopplæringen".
Lesesenterbloggen
Scarbocci, Paolo Haaland; Bentsen, Edle Inga
(2017)
Lese- og skrivevansker på 1. og 2. årstrinn - Økt 2: Når elever strever med å lese ord..
Bentsen, Edle Inga
(2017)
Fartsblind leseopplæring.
Lesesenterbloggen
Bentsen, Edle Inga
(2017)
Hva gjør vi når elever strever med ordlesing?.
Bentsen, Edle Inga; Dahle, Anne Elisabeth
(2016)
Bokstavprøve.
Dahle, Anne Elisabeth; Bentsen, Edle Inga
(2016)
Tidlig kartlegging og kartleggingsprøvers kvalitet.
Dahle, Anne Elisabeth; Bentsen, Edle Inga
(2016)
Vurdering og oppfølging av kartleggingsresultater.
Dahle, Anne Elisabeth; Bentsen, Edle Inga
(2016)
Obligatoriske kartleggingsprøver i lesing for 1. til 3. trinn.
Sunde, Kristin; Bentsen, Edle Inga
(2015)
Faktorer som kan påvirke ordavkodings- og staveferdighet.
Mossige, Margunn; Bentsen, Edle Inga
(2017)
Lese- og skrivevansker på 1. og 2. årstrinn.