Foreldre påvirker elevers matematikkresultater
Matematikk er et av grunnskolens kjernefag, men også et fag mange elever og foreldre synes er...
Hvilke digitale kompetanser bør framtidens lærere ha?
Den norske skolen blir stadig mer digitalisert. Hvordan forbereder lærerutdanningen studentene på en...
Kreativitet styrkar matematikkprestasjonar
Elevar som tenkjer kreativt, har større sjanse for å lukkast i matematikkfaget. Derfor er det viktig...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Elevers oppfatninger av nettbrett som læringsverktøy
De fleste norske elever har i dag sin egen digitale enhet. I artikkelen som presenteres her, har...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Pedagogiske tilnærminger til utvidet virkelighet
Smarttelefonens inntog har ført til en økning av bruk av teknologi i klasserommet, blant annet av...
Små barns læring med robotteknologi
Denne systematiske kunnskapsoversikten gir innsikt i forskning om små barns læring med...
Pedagogiske antakelser og bruk av teknologi i skolen
Teknologi blir i økende grad brukt i lærings- og undervisningssammenheng, men det er store...
Barrierar og løysingar for utvikling og implementering av nettundervising i medisin
E-læring eller nettundervising dreier seg om å ta nytte av teknologiske hjelpemiddel og gjera...
Kognitive gevinster av å lære programmering i skolen
Denne artikkelen kan ha særlig interesse for grunnopplæring ettersom norsk skole får nye læreplaner...
Didaktisk digital forteljing
Digital forteljing har vore brukt som pedagogisk metode sidan 1990-talet, men det manglar...
Spelifisert læring i høgare utdanning
Teknologien i klasseromma inspirerer mange til å utforska undervising på digitale plattformar som...
Effekter av tidlig intervensjon på utvikling av tallforståelse blant barnehagebarn og elever i 1. klasse
Barns utvikling av formelle matematikkunnskaper begynner med matematikkundervisningen i 1. klasse...
Utforsking av tilhøvet mellom språkleg og matematisk dugleik
Peng et al. har utforska tilhøvet mellom språk og matematikk gjennom ein analyse av data frå 344...