Kva veit me om mobbing i barnehagen?
Den norske barnehagelova fastset at alle barnehagebarn skal ha rett til eit trygt og godt...
Mobbing blant unge med utviklingsforstyrringar
Mobbing blant barn og unge med nevrologiske eller psykiske utviklingsforstyrringar er et problem som...
Politiske tiltak for å redusere mobbing
Mobbing er et utbredt problem på skoler verden over. For å motarbeide dette problemet utformes og...
Skole-hjem-partnerskap og barns utvikling
Et godt samarbeid mellom skole og hjem er positivt både for elevenes faglige og sosiale utvikling...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Elevers oppfatninger av nettbrett som læringsverktøy
De fleste norske elever har i dag sin egen digitale enhet. I artikkelen som presenteres her, har...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Sammenhenger mellom motiverende leseopplæring og elevers leseferdigheter og leselyst
Elever som strever med lesingen blir ofte demotiverte, noe som igjen fører til dårligere...
Sosialpsykologiske tiltak i høgare utdanning
Ei utdanning frå universitet eller høgskule er blitt meir vanleg og nødvendig for å kunne konkurrere...
Læreres perspektiver på nettmobbing
Lærere anerkjenner at nettmobbing er et problem i skolen, men føler seg dårlig forberedt til å...
Anti-mobbeprogrammer kan redusere mobbing i skolen
En systematisk kunnskapsoversikt av anti-mobbeprogrammer viser at tiltak mot mobbing i skolen er...
Tiltak mot nettmobbing: Fungerer de?
Nettmobbing er et digitalt fenomen som er svært problematisk blant annet fordi det kan utføres til...
Faktorer som beskytter mot mobbing
Mobbing og nettmobbing blant barn og unge er stadig et problem. Mobbing påvirker hverdagen til alle...
Spelifisert læring i høgare utdanning
Teknologien i klasseromma inspirerer mange til å utforska undervising på digitale plattformar som...
Partnerskap som et tredje rom for profesjonsutvikling i lærerutdanningen
Begrepet «det tredje rom» har i senere tid blitt svært populært i akademia. Forskerne har her...
Digitale simulatorar si rolle i lærarstudentar si utvikling av mellommenneskeleg kompetanse
Digitale simulatorarar har blitt hevda å vera ein god måte for lærarstudentar å øva seg i tenkte...
Samanhengar mellom sjølvreguleringsevner i barndomen og framtidig utdanning, sosial åtferd og helse
Korleis påverkar sjølvreguleringsevner i barndomen seinare skulegang, utdanning, jobb, sosial åtferd...