-
Støle, Hildegunn
(2022)
Storskalaundersøkelsen PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study): en kilde til nordisk samarbeid og sammenlikning av system og resultater .
-
-
Støle, Hildegunn
(2022)
Effect of digital media on reading comprehension in primary school education.
-
-
Støle, Hildegunn
(2022)
Storskalaundersøkelsen PIRLS: en kilde til nordisk samarbeid og sammenlikning av system og resultater.
-
-
Støle, Hildegunn
(2021)
Foreldres leseglede i PIRLS.
-
-
Støle, Hildegunn
(2021)
Innspill med kort foredrag til Oslo byråds utvalg for kultur og utdanning: strategi for digitale verktøy i skolen .
-
-
Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek;
Støle, Hildegunn
(2021)
Foreldres leseglede kan utligne sosiale forskjeller.
Forskning.no
ISSN 1891-635X.
Volum online.
-
-
Støle, Hildegunn;
Wagner, Åse Kari H.;
Schwippert, Knut
(2021)
The influence of Nordic parents' reading interest on 10-year-olds' reading achievement in PIRLS.
-
-
Støle, Hildegunn
(2020)
Elever måste få lära sig strategier som stödjer läsförståelse vid skärmläsning .
Specialpedagogiska skolmyndigheten
Volum online.
-
-
Støle, Hildegunn
(2020)
Why digital natives need books: The myth of the digital native. .
International Publishers Association
s.33-44.
-
-
Støle, Hildegunn;
Todal, Per Anders
(2020)
Alle pilar peikar mot skjermen.
-
-
Støle, Hildegunn
(2020)
Dyp læring - hva er det?.
-
-
Støle, Hildegunn
(2019)
Some findings from e-PIRLS 2016 in Norway.
-
-
Støle, Hildegunn;
Strand, Olaug
(2019)
"Digital assessment of reading: digital-PIRLS and e-PIRLS".
-
-
Støle, Hildegunn;
Blå, Berit Hope;
Pettersen, Karin Dahlberg
(2019)
Språkløyper barnetrinn: Helhetlig og språkutviklende skriveundervisning i engelsk.
-
-
Støle, Hildegunn;
Blå, Berit Hope;
Pettersen, Karin Dahlberg
(2019)
Språkløyper: Fremmedspråk nivå 1: helhetlig og språkutviklende skriveundervisning.
-
-
Otterdal, Øystein;
Støle, Hildegunn
(2018)
Lesing på papir og digitalt - konferanse på UiS.
-
-
Støle, Hildegunn
(2018)
What can we [Slovakia] do to improve assessment results?.
-
-
Støle, Hildegunn
(2018)
Reading Assessment - a workshop for teachers.
-
-
Støle, Hildegunn
(2018)
What did Norway do to improve Reading results as measured by international assessment?.
-
-
Støle, Hildegunn
(2018)
Lesing og språklærig i engelsk på videregående.
-
-
Otterdal, Øystein;
Støle, Hildegunn
(2018)
Lesing på papir og digitalt https://radio.nrk.no/serie/distriktsprogram-rogaland/DKRO02019818/03-10-2018 .
-
-
Støle, Hildegunn
(2018)
How to measure Reading Comprehension.
-
-
Støle, Hildegunn;
Magerøy-Grande, Linn Maria
(2018)
Språkløyper for vgo: Norskfaglige praksiser - yrkesfag.
-
-
Støle, Hildegunn;
Rongved, Elisabeth
(2018)
De ivrigste bokleserne forstår også mest av internett-tekster.
-
-
Støle, Hildegunn
(2017)
Paper vs. CBA reading test: Differences in fifth grade student performance.
-
-
Støle, Hildegunn
(2017)
ePIRLS - hva er det og hvordan gikk det?.
-
-
Støle, Hildegunn;
Schwippert, Knut
(2017)
Norske resultater fra ePIRLS.
-
-
Støle, Hildegunn
(2017)
Forskjeller i barns leseprestasjon i digital vs papirbasert prøve.
-
-
Mangen, Anne;
Støle, Hildegunn;
Begnum, Anne Charlotte;
Kuzmicova, Anezka;
Nilsson, Kersti
(2016)
Experiential deep-reading: a pilot study among students in teaching training programs in the Nordic countries..
-
-
Støle, Hildegunn
(2016)
Digital og papirbasert læring - hva funker?.
-
-
Støle, Hildegunn
(2016)
Lesing og skriving i norsk og YF: Frå FYR til Språkløyper.
-
-
Mangen, Anne;
Støle, Hildegunn;
Stangeland, Elisabeth Brekke
(2016)
Nasjonal prøve i lesing 5. trinn 2015.
-
-
Mangen, Anne;
Støle, Hildegunn;
Begnum, Anne Charlotte;
Kuzmicova, Anezka;
Steenberg, Mette;
Therman, Cecilia;
Nilsson, Skans Kersti
(2015)
IGEL North: An empirical study of literary reading in the Nordic countries.
-
-
Støle, Hildegunn
(2015)
Digital nasjonal prøve i lesing på 5. trinn.
-
-
Støle, Hildegunn
(2015)
Fagmiljøsamling om NP og VfL.
-
-
Kuzmicova, Anezka;
Mangen, Anne;
Støle, Hildegunn;
Begnum, Anne Charlotte
(2015)
Foregrounding, reading strategy, and theory of mind..
-
-
Støle, Hildegunn
(2015)
review of Ursula Lutzky. 2012. Discourse Markers in Early Modern English.
Journal of Historical Pragmatics
ISSN 1566-5852.
Volum 16.
Hefte 1.
s.142-147.
-
-
Støle, Hildegunn
(2015)
Språk og fag i flerspråklige klasserom vgo.
-
-
Støle, Hildegunn
(2015)
Exploring the effect of literary reading - the IGEL North project.
-
-
Støle, Hildegunn;
Begnum, Anne Charlotte
(2015)
Hva synes lærerstudenter om litteratur?.
-
-
Støle, Hildegunn
(2014)
Testing i norsk skule og elevar med anna morsmål.
-
-
Støle, Hildegunn
(2014)
Lesing og programfag.
-
-
Støle, Hildegunn
(2014)
Lesing i engelsk og design & håndverk.
-
-
Støle, Hildegunn
(2011)
The interjection ALAS in Middle English drama texts - a corpus study.
-
-
Støle, Hildegunn
(2010)
Primary interjections in medieval English drama.
-
-
Støle, Hildegunn
(2010)
Primary interjections in Middle English drama Methods - a description of a purposebuilt database.
-
-
Støle, Hildegunn
(2010)
Methods in Historical Pragmatics.
-
-
Støle, Hildegunn
(2009)
The Primary Interjection 'a/ah' in Late Medieval English Drama.
-
-
Støle, Hildegunn
(2009)
Medieval English Drama - a Pragmatic Approach "O - my harte hoppis for joie!".
-