Wonderful World-festivalen på Tou Scene

Torsdag 1. juni kl. 09:00 - Søndag 4. juni kl. 21:00,
Tou Scene,
Stavanger Øst.

Fire dager med undring, fordypning, opplyst forståelse, humor og alvor – og sterk livsfølelse. Den nordiske festivalen for filosofi & vitenskap foregår i området rundt Tou i Stavanger Øst. Studenter og UiS-ansatte får rabatt på dagspass og festivalpass.

Publisert Sist oppdatert

Wonderful World Festival

Festivalen er den første av sitt slag i Norden og programmet vil favne rundt 80 arrangementer i området rundt Tou i Stavanger Øst.

Les mer om festivalen og UiS sitt bidrag.

I løpet av de fire festivaldagene kan publikum gå rundt mellom scener, barer, debatter, samtaler, foredrag, teater, konserter, eksperimenter, utstillinger og stands – og mye mer.

Festivalen har invitert de beste filosofene og vitenskaperene til å komme og snakke om de viktigste temaene og sakene som berører oss. De skal ta oss med til grensene for hva vi vet, og la oss kikke inn i det vi ennå ikke har nok kunnskap om.

Som medarrangør får ansatte ved Universitetet i Stavanger spesialpris. Ansatte kan lese om dette på universitetet sine interne nettsider.

Program og billetter