9 resources
Voksen person går i gang med tre barn. Hun holder den ene i hånden og en annen på hofta
Kunnskapsoversikt

Empirisk barnehageforskning for de skandinaviske landene i 2021 - forskningskartlegging og vurdering

Kartleggingen for 2021 viser blant annet at antall publikasjoner om skandinavisk barnehagefors­kning...

Barn sitter alene i barnehage
Forskningsnotat

Kva veit me om mobbing i barnehagen?

Den norske barnehagelova fastset at alle barnehagebarn skal ha rett til eit trygt og godt...

Mann trøster barn som sitter på en sofa
Forskningsnotat

Traumesensitiv tilnærming i skule og barnehage

Studien som blir presentert her, ser nærmare på traumesensitiv tilnærming. Fokuset i studien er på...

To personer bygger med klosser
Forskningsnotat

Leik som traumeterapi

Studien som blir presentert her, ser nærmare på påverknaden barnesentrert leikterapi kan ha på barn...

Tre små barn sitter rundt et bord med en voksen mens de leker med klosser
Forskningsnotat

Samspel mellom barnehagelærarar og fleirspråklege barn

Bruk av ikkje-verbal kommunikasjon og morsmål i barnehagen hjelper fleirspråklege barn i læringa...

Tre små barn leser sammen i en bildebok
Forskningsnotat

Tospråklegheit og kognitive evner

Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...

Fem smilende barn, tre gutter og to jenter, holder hodene inntil hverandre mens de ser ned på fotografen.
Forskningsnotat

Likskapar og ulikskapar mellom kjønna

Både i forsking, populærlitteratur og kvardagstale har det vore, og er det, vanleg å lese og høyre...

Forside til kunnskapsoppsummeringen KUNNSKAPSBASERT SPRÅKARBEID I BARNEHAGER MED FLERSPRÅKLIGE BARN
Kunnskapsoversikt

Kunnskapsbasert språkarbeid i barnehager med flerspråklige barn

Gjennomgående viser forskningen at det er viktig at barn i størst mulig grad og gjennom hele dagen...

Rosa bokstaver spredt på en magnettavle
Forskningsnotat

Effekten av språkstimulering i barnehage og skole på generelle språk- og lesedugleikar

Ei godt utvikla språk er naudsynt for å kunne følgja med i skolen, og kunnskap om språkstimulering...