Fra barne- til ungdomsskole – tiltak før og etter overgangen
Å starte på ungdomsskolen kan være utfordrende for mange. Forskning viser at målrettede tiltak både...
Demokratisk kompetanse: Hvilke undervisningsmetoder fungerer best?
Skolen skal utvikle demokratiske verdier og medborgerskap blant barn og unge. Forskning viser at...
Redusert karakterbruk i vurdering
Kjenner elevar og studentar som slepp karakterar seg meir motiverte og mindre stressa? Eller blir...
Digitale vurderingar i skulen
I seinare tid har ein sett eit skifte frå vurderingar ved bruk av penn og papir til vurderingar ved...
Skole-hjem-partnerskap og barns utvikling
Et godt samarbeid mellom skole og hjem er positivt både for elevenes faglige og sosiale utvikling...
Gode overgangar frå barne- til ungdomsskole
Kva skal til for å skape ein god overgang frå barne- til ungdomsskolen? Ein gjennomgang av forsking...
Overgangar frå barne- til ungdomsskole
Denne studien ser nærmare på barn sine erfaringar, både gode og dårlege, i overgangen frå barne- til...
Læringseffekten av elevsamarbeid
Korleis gruppene er sett saman gjev ikkje utslag for læringa. Det viktigaste er at gruppa får...
Fører utdanning til høyere intelligens?
Forskning på kognitive ferdigheter indikerer at det er en sammenheng mellom mengde utdanning og...
Læringseffekten av elevsentrert undervising
Tilpassa undervisningsmetodar som tar omsyn til elevane sine individuelle behov, evner og interesser...