Utviklingssamtaler i skolen - foreldres, læreres og elevers roller
En systematisk kunnskapsoversikt og metasyntese fra Kunnskapssenter for utdanning.
Foreldre påvirker elevers matematikkresultater
Matematikk er et av grunnskolens kjernefag, men også et fag mange elever og foreldre synes er...
Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Kreativitet styrkar matematikkprestasjonar
Elevar som tenkjer kreativt, har større sjanse for å lukkast i matematikkfaget. Derfor er det viktig...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Offergjøring av LHBTQ-elever i skolen
Selv om forskningen viser at ungdommer som identifiserer seg som lesbiske, homofile, bifile...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Utforsking av tilhøvet mellom språkleg og matematisk dugleik
Peng et al. har utforska tilhøvet mellom språk og matematikk gjennom ein analyse av data frå 344...