Fra barne- til ungdomsskole – tiltak før og etter overgangen
Å starte på ungdomsskolen kan være utfordrende for mange. Forskning viser at målrettede tiltak både...
Skulebaserte tiltak for barn og unge med akademiske vanskar
Kva kan skulen gjere for å hjelpe elevar som står i fare for å prestere dårleg i akademiske fag...
Prøveangst blant barn og unge
Angst er konsekvent rapportert som en av de mest utbredte problemene innen mental helse for barn. I...
Traumesensitiv tilnærming i skule og barnehage
Studien som blir presentert her, ser nærmare på traumesensitiv tilnærming. Fokuset i studien er på...
Leik som traumeterapi
Studien som blir presentert her, ser nærmare på påverknaden barnesentrert leikterapi kan ha på barn...
Gode overgangar frå barne- til ungdomsskole
Kva skal til for å skape ein god overgang frå barne- til ungdomsskolen? Ein gjennomgang av forsking...
Overgangar frå barne- til ungdomsskole
Denne studien ser nærmare på barn sine erfaringar, både gode og dårlege, i overgangen frå barne- til...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Effekten av lesing på skriveferdigheter
Det å være rundt andre som leser har en tydelig positiv virkning på barn og unges skriveferdigheter.
Førebygging av mentale problem i barnehage og barneskule
Kan ein førebygge psykiske problem, åtferdsproblem og emosjonelle problem hjå yngre barn ved å...
Effektiviteten av mindfulnessbaserte tiltak for styrking av psykisk helse i skolen
Mindfulnessbaserte tiltak for å fremma barn og unge si psykiske helse i skolen er blitt stadig...
Traumeorienterte tilnærminger i skolen
Mange barn i skolen har opplevd eller opplever traumer som blant annet kan påvirke deres adferd og...