Fra barne- til ungdomsskole – tiltak før og etter overgangen
Å starte på ungdomsskolen kan være utfordrende for mange. Forskning viser at målrettede tiltak både...
Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Prøveangst blant barn og unge
Angst er konsekvent rapportert som en av de mest utbredte problemene innen mental helse for barn. I...
Traumesensitiv tilnærming i skule og barnehage
Studien som blir presentert her, ser nærmare på traumesensitiv tilnærming. Fokuset i studien er på...
Leik som traumeterapi
Studien som blir presentert her, ser nærmare på påverknaden barnesentrert leikterapi kan ha på barn...
Gode overgangar frå barne- til ungdomsskole
Kva skal til for å skape ein god overgang frå barne- til ungdomsskolen? Ein gjennomgang av forsking...
Overgangar frå barne- til ungdomsskole
Denne studien ser nærmare på barn sine erfaringar, både gode og dårlege, i overgangen frå barne- til...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Stress i skolen
Denne systematiske kunnskapsoversikten svarer på spørsmålet Hva kan forårsake stress i skolen?
Førebygging av mentale problem i barnehage og barneskule
Kan ein førebygge psykiske problem, åtferdsproblem og emosjonelle problem hjå yngre barn ved å...
Effektiviteten av mindfulnessbaserte tiltak for styrking av psykisk helse i skolen
Mindfulnessbaserte tiltak for å fremma barn og unge si psykiske helse i skolen er blitt stadig...