
Ph.d.-utdanning ved UiS
Ann Elisabeth Laksfoss Cardozo forsvarer sin doktorgradsavhandling i lesevitenskap ved Universitetet
Geir Bergstrøm disputerte for doktorgraden i lesevitenskap 13. september 2017.
Her finner dere informasjon om hvordan man bør forberede og oppføre seg på en digital disputas.
PROFRES-kandidat Janaina Hartveit Lie, Universitetet i Agder, disputerer for ph.d.-graden fredag 22.
Hvor mange kvinner har vedvarende bekkenleddsmerter etter fødsel?
Disiplinproblem i klasserommet, årsaksmekanismar og løysingsmodellar var temaa når Grete Sørensen Va
Ole Jone Eide disputerte ved Universitetet i Stavanger 29. april 2019.
Det er viktig for elevane å kunne le saman med læraren og at lærarane snakkar med dei som jamstilte.
Elevar som er presentert for modelltekstar, nyttar mønster frå desse tekstane når dei skriv eigne te
Digitale hjelpemiddel kan gi ein type læring ein ikkje ville fått med meir tradisjonelle undervising
Det er viktig for elevane å kunne le saman med læraren og at lærarane snakkar med dei som jamstilte.
Hvordan kan særtrekk ved samtaler påvirke læring?
Det er ein tydeleg samanheng mellom born si evne til sjølvregulering og matematiske ferdigheiter, vi
Rebecca Anne Charboneau disputerer for doktorgraden i lesevitenskap ved Universitetet i Stavanger 9.
Kjetil V. Thengs disputerte ved Universitetet i Stavanger 7. november 2013.
Elevar på ungdomssteget ønskjer meir faglege tilbakemeldingar i klasserommet, men kvaliteten på den
Prinsipper fra grunnskolens leseopplæring kan hjelpe nybegynnere til å mestre notelesing.
Ksenia Solheim har forsvart si doktorgradsavhandling i utdanningsvitskap.
Det nytter ikke å bare pugge gloser. Elevene må også skjønne hvordan de lærer seg et språk.
Hildegunn Støle disputerer for ph.d.-grada ved Universitetet i Stavanger fredag 22. mars 2013.