Fra barne- til ungdomsskole – tiltak før og etter overgangen
Å starte på ungdomsskolen kan være utfordrende for mange. Forskning viser at målrettede tiltak både...
Demokratisk kompetanse: Hvilke undervisningsmetoder fungerer best?
Skolen skal utvikle demokratiske verdier og medborgerskap blant barn og unge. Forskning viser at...
Eit rammeverk for effektiv masteroppgåve-rettleiing
Kva kjenneteiknar ei vellukka rettleiing av masteroppgåver? Nederlandske forskarar har utvikla eit...
Webinar om lærerutdanningsforskning i de nordiske landene
Kunnskapssenter for utdanning (KSU) arrangerte fredag 2. februar webinar om lærerutdanningsforskning...
Video-opptak av webinar om skole-hjem-samarbeid
Her kan du se opptak av Kunnskapssenter for utdannings webinar om skole-hjem-samarbeid, arrangert 15...
Redusert karakterbruk i vurdering
Kjenner elevar og studentar som slepp karakterar seg meir motiverte og mindre stressa? Eller blir...
Levende kart over forskning på lærerutdanning i Norden
Kunnskapssenter for utdanning (KSU) har systematisert forskningen om forskning på lærerutdanning i...
Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Digitale vurderingar i skulen
I seinare tid har ein sett eit skifte frå vurderingar ved bruk av penn og papir til vurderingar ved...
Mental helse blant medisinstudentar
Medan stadig meir forsking blir gjort på mental helse hos barn og unge, er få studiar gjort på...
Selvdrapstanker og selvdrapsatferd blant universitets- og høgskolestudenter
Hvor utbredt er selvdrapstanker blant studenter, og hvor stor andel av studentmassen har planer om...
Prøveangst blant barn og unge
Angst er konsekvent rapportert som en av de mest utbredte problemene innen mental helse for barn. I...
Traumesensitiv tilnærming i skule og barnehage
Studien som blir presentert her, ser nærmare på traumesensitiv tilnærming. Fokuset i studien er på...
Leik som traumeterapi
Studien som blir presentert her, ser nærmare på påverknaden barnesentrert leikterapi kan ha på barn...
Gode overgangar frå barne- til ungdomsskole
Kva skal til for å skape ein god overgang frå barne- til ungdomsskolen? Ein gjennomgang av forsking...
Overgangar frå barne- til ungdomsskole
Denne studien ser nærmare på barn sine erfaringar, både gode og dårlege, i overgangen frå barne- til...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Frafall i høyere utdanning: disponerende faktorer og tiltak
Veiledning og oppfølging, støtteundervisning i grunnleggende ferdigheter og støtte fra medstudenter...
Sosioøkonomisk status og akademiske prestasjoner i høyere utdanning
Har bakgrunnen din noe å si for hvor høy utdanning du tar? Delvis, svarer forskningen. Men andre...
Læringseffekten av elevsamarbeid
Korleis gruppene er sett saman gjev ikkje utslag for læringa. Det viktigaste er at gruppa får...
Fører utdanning til høyere intelligens?
Forskning på kognitive ferdigheter indikerer at det er en sammenheng mellom mengde utdanning og...
Læringseffekten av elevsentrert undervising
Tilpassa undervisningsmetodar som tar omsyn til elevane sine individuelle behov, evner og interesser...